Прикметник- це самостійна частина мови, що...
2. Якісними є всі прикметники рядка
Відносними є всі прикметники в рядку
Присвійними є всі прикметники рядка
Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
Неправильно форму ступеня порівняння прикметника утворено в реченні
Усі правильні форми прикметників найвищого ступеня порівняння в рядку
З подвоєним -нн- слід писати прикметник
Закінчення -ій має прикметник, утворений від слова
З подвоєним нн слід писати у слові
Одне н слід писати у слові
Літера і пишеться в закінченнях усіх прикметників рядка
До відносних належать усі прикметники варіанта
До якісних належать усі прикметники варіанта
До присвійних належать обидва прикметники в словосполученнях
Літеру е треба писати на місці пропуску в слові
Літеру є треба писати на місці пропуску в слові
Літеру е треба писати на місці пропуску в слові
Літеру є треба писати на місці пропуску в слові
Літеру о треба писати на місці пропуску в слові
Літеру о треба писати на місці пропуску в слові
За допомогою суфікса -ов- утворюються прикметники від усіх іменників рядка
За допомогою суфікса -ов- утворюються прикметники від усіх іменників рядка
За допомогою суфікса -ев- (-єв-) утворюються прикметники від усіх іменників рядка
За допомогою суфікса -ев- (-єв-) утворюються прикметники від усіх іменників рядка
Помилку в написанні прикметникового суфікса допущено в рядку
Помилку в написанні прикметникового суфікса допущено в рядку
За допомогою суфікса -ичн- утворюються відносні прикметники від усіх іменників рядка
Літеру и на місці пропуску необхідно писати в усіх словах рядка
Помилку в написанні прикметника допущено в рядку
Літеру і на місці пропуску необхідно писати в усіх словах рядка
Помилку в написанні прикметника допущено в рядку
Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку
Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома