Вкажіть основну причину орієнтації на індивідуалізацію обслуговування в роботі підприємств з одиничного пошиття одягу
Вкажіть основний фактор забезпечення належної якості виконання замовлень
Вкажіть що характерне для виготовлення швейних виробів за індивідуальними замовленнями
Вкажіть який із показників не впливає на присвоєння розряду ательє по виготовленню швейних виробів
Вкажіть який із показників не буде забезпечувати підвищення естетичних, конструкторсько-ергономічних і технічних показників виготовлення одягу в ательє вищого розряду.
Вкажіть що не береться за основу при колективній формі праці закрійників з розподілом роботи
Вкажіть що по системі умовних позначень, які використовуються при проведенні примірок, буде означати вертикальна лінія, яку перетинають дві короткі поперечні.
Вкажіть що не враховує закрійник при прийнятті замовлення від конкретної людини.
Вкажіть що не являється загальною вимогою до виробу раціональної ступені готовності до примірки.
Вкажіть що не вписують в паспорт замовлення при виготовленні виробу за індивідуальними замовленнями.
Вкажіть з яким документом необхідно ознайомитися перед підготовкою виробу до примірки при одиничному виробництві.
Вкажіть який із наведених факторів не передбачає виготовлення виробу з двома примірками.
Вкажіть чи впливає кваліфікація закрійника на кількість примірок при виготовленні одягу за індивідуальними замовленнями
Вкажіть що спочатку уточнює закрійник при проведенні примірки виробу.
Вкажіть який із способів виготовлення одягу за індивідуальними замовленнями є найбільш прогресивним
Вкажіть яка сторона симетричного по фасону жіночого виробу обкрейдується під час проведення примірки на типовій фігурі.
Вкажіть яка функція не відноситься до професіональної придатності закрійників.
Вкажіть що не вписують в паспорт замовлення при виготовленні виробу за індивідуальними замовленнями.
Вкажіть що не входить в основне призначення примірки.
Вкажіть від чого не залежить ступінь готовності виробу до примірки
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома