Від обох прислівників, ужитих у реченні, можна утворити ступені порівняння.
Редагування потребує речення.
На місці пропуску потрібно вставити Н в усіх прислівниках, окрім
Без НЕ не вживаються усі прислівники в рядку
Усі прислівники написано правильно в рядку
Виділене слово в реченні є прислівником
Прислівник виконує синтаксичну роль присудка в реченні
З двома дефісами пишемо всі прислівники в рядку
Виділене слово є прислівником і його треба писати разом у рядку
Позначте рядок, у якому припустилися морфологічної помилки.
Позначте рядок, у якому припустилися морфологічної помилки.
Граматичну помилку допущено в рядку
Окремо треба писати всі прислівники в рядку
Разом треба писати прислівник у реченні
Виділене слово є прислівником і його треба писати разом у реченні
З дефісом треба писати всі прислівники в рядку
Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться окремо:
Виділені сполуки Є прислівниками і їх треба писати РАЗОМ у рядку:
Виділена сполука НЕ Є прислівником і її треба писати ОКРЕМО в рядку
Виділена сполука Є прислівником, що пишеться РАЗОМ, у реченні
Виділені сполуки НЕ Є прислівниками і їх треба писати ОКРЕМО в рядку
РАЗОМ треба писати прислівник у реченні
Слово "у третє" потрібно писати ОКРЕМО у реченні...
Указати речення, у якому слово "докупи" треба писати РАЗОМ
Прислівники/співзвучні сполуки в усіх реченнях написані правильно, ОКРІМ
Прислівники/співзвучні сполуки написані з помилкою у реченні
У якому реченні є прислівник, що пишеться разом?
Укажіть рядок, в якому обидва виділені слова є прислівниками
Указати речення з помилкою
З дефісом треба писати всі прислівники в рядку
Орфографічну помилку допущено в рядку
Прислівник пишеться разом у рядку
Прислівник пишеться окремо у рядку
11. Разом треба писати всі прислівники в рядку:
10.. Укажіть рядок прислівників, від яких можна утворити ступені порівняння:
Разом треба писати всі прислівники в рядку:
Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться окремо:
У якому рядку всі прислівники пишуться через дефіс?
Виберіть рядок, у якому всі прислівники пишуться з нн.
Гума…о, актив…о,безуми…о,організова…о,со…о.
Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться окремо.
Разом треба писати всі прислівники в рядку
Через дефіс пишуться всі прислівники в рядку
У якому реченні "до дому" треба писати окремо?
Виберіть речення, у якому НЕ з прислівником треба писати ОКРЕМО.
Прислівник виконує роль присудка в реченнях
Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться разом
Усі прислівники пишуться разом у рядку
Усі прислівники пишуться через дефіс у рядку
Усі прислівники пишуться окремо в рядку
Прислівник пишеться через дефіс в усіх випадках, окрім
Прислівник пишеться через дефіс в усіх випадках, окрім
Прислівник виконує роль присудка в реченні.
Прислівник виконує роль означення в реченні.
Прочитайте речення з пропущеними словами.
Журі ... результати, але багато хто не ... з вердиктом, тож гала-концерт, зокрема виступи призерів, ... невдоволенням публіки.
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
З'ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Ганя квапливо, щоб (1) не затримувати казку, набирає корець води із дубового відерця, (2) що стоїть на (3) ослоні (4) поруч. В цю мить десь не дуже далеко від подвір'я відлунює довго-тріскуча автоматна черга (Платон Воронько).
1 не
2 що
3 ослоні
4 поруч
А іменник
Б прислівник
В займенник
Г прийменник
Д частка
З'ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Отак живе собі село мало не споконвіку, (1) притулившись десь попід горою (2) край тихої затоки, працює, плодиться, оре-сіє, годує хлібом світ, співає, сміється, плаче, помирає — (3) тихо, (4) немовби в озері.
1 притулившись
2 край
3 тихо
4 немовби
А дієприслівник
Б прислівник
В сполучник
Г прийменник
Д іменник
З'ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Ідеш, і слухаєш, і чуєш рідну землю, (1) що годує тебе не тільки хлібом і медом, а й думками, піснями і звичаями, і не (2) тільки годує й ростить, а й прийме (3) колись до свого материного лона, як прийняла прадідів своїх і діда (4) під яблунею (Олександр Довженко).
1 що
2 тільки
3 колись
4 під
А прийменник
Б прислівник
В сполучник
Г займенник
Д частка
З'ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Виїздили вони (1) двiчi на день: уранцi й увечерi. Як виїдуть, обов'язково мiнiмум з (2) пiвдесятка щук і (3) є! А було, (4) що й до двох десяткiв! (Остап Вишня)
1 двічі
2 півдесятка
3 є
4 що
А іменник
Б прислівник
В сполучник
Г числівник
Д дієслово
З'ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Гаррі (1) аж скрутився від пекучого болю, (2) почувши (3) це ім’я. (4) Навколо було тихо і спокійно, а зсередини його гриз жах (Дж. К. Роулінг).
1 аж
2 почувши
3 це
4 навколо
А частка
Б дієприслівник
В прийменник
Г займенник
Д прислівник
З'ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Волдеморт, безсумнівно, розгадав значно більше його таємниць, аніж (1) більшість учнів, (2) які тут навчалися, проте він відчував, (3) що залишилися нерозкриті загадки, (4) невичерпані джерела магії (Дж. К. Роулінг).
1 більшість
2 які
3 що
4 невичерпані
А прикметник
Б сполучник
В іменник
Г займенник
Д дієприкметник
З'ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Хоч небо було (1) й безхмарне, (2) та старезні дерева попереду кидали довгі, темні, прохолодні тіні, тож Гаррі аж за кілька секунд розгледів хатину, (3) наполовину (4) сховану за плетивом гілок (Дж. К. Роулінг).
1 й
2 та
3 наполовину
4 сховану
А дієприкметник
Б сполучник
В прислівник
Г прикметник
Д частка
З'ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Погулявши (1) коло бджіл і (2) наївшись огіркових пуп’янків, натрапив я на моркву. Більш за все чомусь любив я моркву. Вона росла в нас рівними кучерявими рядочками скрізь поміж огірків. Я оглянувся, (3) чи не дивиться хто. (4) Ніхто не дививсь (Олександр Довженко).
1 коло
2 наївшись
3 чи
4 ніхто
А займенник
Б сполучник
В прийменник
Г дієприслівник
Д дієприкметник
З'ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Мирослава стояла, (1) шарпана страшною сердечною тривогою, і не могла (2) нічого більше сказати. (3) Хіба ж вона знала, чи досить сього, чи ні! О, як (4) радо була б вона пташкою злетіла до нього, щирим щебетанням перестерегла його! (Іван Франко)
1 шарпана
2 нічого
3 хіба
4 радо
А сполучник
Б частка
В займенник
Г прислівник
Д дієприкметник
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
(1) Де степи широкі, лине пісня (2) гучна, в (3) ній давно зародилася вічності зоря, (4) заколисана любов’ю.
1 де
2 гучна
3 ній
4 заколисана
А прикметник
Б прислівник
В сполучник
Г займенник
Д дієприкметник
Лексичну помилку допущено в рядку
Правильно розставлений наголос
З'ясуйте,якою частиною мови є виділені слова в реченні
(цифра позначає наступне слово)
Він (1)прожив під сонцем (2) коло ста літ,(3)ніколи не (4)ховаючись у холодок.
1.прожив
2.коло
3.ніколи
4.ховаючись
А.дієслово
Б.дієприкметник
В.дієприслівник
Г.прислівник
Д.прийменник
Що означає фразеологізм У свинячий голос
Доберіть синоніми до поданих фразеологізмів.
Фразеологізм:
1) море по коліно
2) хоч вовком вий
3) з доброго дива
4) за всяку ціну
Синонім:
А) на все горло
Б) хоч кричи
В) що б там не було
Г) мов з гуски вода
Д) ні сіло ні впало
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) У моїй батьківщині на/світанні колишуться польовими доріжками навантажені хлібом вози. (2) Удосвіта часом кукурікають півні, вечорами линуть до/гори сині димочки. (3) У моїй батьківщині осінь по/тихеньку ступає в червоних чобітках заквітчана в соняшники й китиці винограду. (4) Вечірні тумани заступають хороводи русалок, і зорі, на диво, сяють близько над землею, що/б можна було говорити до них. (5) У моїй батьківщині сонце ходить босоніж, підперезане бабиним літом, з червоною калиною в русявому волоссі.
Фразеологізмом є вислів
Замініть фразеологізм одним словом
Перший стовпчик:
1) скреготати зубами
2) уривати терпець
3) тягти жили
4) задирати носа
Другий стовпчик:
А) визискувати
Б) дратувати
В) бундючитися
Г) гніватися
Д) бити
Доберіть антоніми до поданих фразеологізмів.
Фразеологізм:
1) гріти чуба
2) водити за ніс
3) витикати носа
4) виводити з рівноваги
Антонім:
А) не показувати очей
Б) бити байдики
В) стояти біля керма
Г) давати спокій
Д) розкривати карти
Доберіть до фразеологізмів антоніми
Фразеологізм:
1) як на долоні
2) як камінь під гору котити
3) як бджіл у вулику
4) як дві краплі води
Антонім:
А) як свиня на коня
Б) як у тумані
В) як на пожежу
Г) як у кота сліз
Д) як Сірку муху з’їсти
Установіть відповідність між фразеологізмом і його значенням.
Перший стовпчик:
1) гнути кирпу
2) мотати на вус
3) водити за носа
4) ловити ґав
Другий стовпчик:
А) обдурювати
Б) сварити
В) зазнаватися
Г) байдикувати
Д) помічати
Установіть відповідність між фразеологізмом і його значенням.
Перший стовпчик:
1) до сьомого поту
2) на всю губу
3) з притиском
4) на чистоту
Другий стовпчик:
А) заможно
Б) суворо
В) рясно
Г) відверто
Д) тяжко
Установіть відповідність між фразеологізмом і відповідним за змістом прислівником.
Фразеологізм:
1) шапкою докинути
2) хоч греблю гати
3) до нових віників
4) як мокре горить
Прислівник:
А) багато
Б) повільно
В) надовго
Г) близько
Д) незручно
Правильним є тлумачення фразеологізму
Фразеологізми:
1) Золота молодь
2) Сім п’ятниць на тиждень
3) Хоч греблю гати
4) Честь мундира
Значення:
А) розбещені діти багатих батьків
Б) часта й легка зміна своїх рішень
В) дуже багато
Г) гідність особи як представника певної організації
Д) обдаровані молоді діячі культури
Граматично правильне продовження речення «Купуючи мобільний телефон...» наведено в
Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома