Самостійна робота "Призма. Площа поверхні призми"

Додано: 3 жовтня 2022
Предмет: Геометрія, 11 клас
Тест виконано: 107 разів
11 запитань
Запитання 1

Яке мінімальне число ребер може мати многогранник?

варіанти відповідей

6

7

8

9

Запитання 2

Призма має 18 граней. Який многокутник лежить у її основі?

варіанти відповідей

8-кутник

16-кутник

14-кутник

12-кутник

Запитання 3

Оберіть всі правильні відповіді:

В похилій призмі ...

варіанти відповідей

бічні ребра перпендикулярні основі

бічні ребра паралельні

висота є довжиною бічного ребра

основи паралельні

бічні грані - паралелограми

Запитання 4

Розгортку якого з наведених многогранників зображено на рисунку?

варіанти відповідей
Запитання 5

Чи може існувати призма, що має 33 ребра

варіанти відповідей

так

ні

визначити неможливо

Запитання 6

Виберіть неправильне твердження

варіанти відповідей

Основи призми можуть бути рівні

Похила призма може бути правильною

Бічною гранню призми може бути трикутник

Не кожен відрізок, що сполучає дві вершини призми, називається діагоналлю призми

Запитання 7

У чотирикутній призмі площа основи дорівнює 3 см2, а площа кожної з бічних граней – 5 см2. Знайдіть площу повної поверхні призми. 

варіанти відповідей

8 см2

20 см2

23 см2

26 см2

Запитання 8

Знайдіть площу бічної поверхні прямої правильної п'ятикутної призми, ребро основи якої дорівнює 5 см, а висота - 6 см

варіанти відповідей

30 см2

150 см2

31 см2

900 см2

Запитання 9

У призмі площа бічної поверхні дорівнює 24 см2, а площа повної поверхні - 36 см2. Знайдіть площу основи.

варіанти відповідей

60 см2

12 см2

6 см2

4 см2

Запитання 10

Основа правильної шестикутної призми дорівнює 50 см, а висота - 40 см. Знайдіть бічну поверхню призми

варіанти відповідей

80 дм2

160 дм2

110 дм2

120 дм2

Запитання 11

Сторони основи прямої трикутної призми відносяться як 5:9:16. Діагоналі двох більших її бічних граней дорівнюють 30 см і 40 см. Знайдіть периметр основи призми

варіанти відповідей

66 см

60 см

84 см

62 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест