Оберіть речення, у яких є непоширені звертання (розділові знаки пропущено)
Позначте речення із відокремленим означенням, вираженим одиничними прикметниками (розділові знаки пропущено)
Оберіть речення із вставним словом (деякі розділові знаки пропущено)
Відокремлена прикладка є у реченні (розділові знаки пропущено)
Відокремленим означенням можна замінити підрядне речення в рядку
Які види ускладнень є у цій строфі?
Красо України, Подолля!
Розкинулось мило, недбало!
Здається, що зроду недоля,
Що горе тебе не знавало!
Яку роль чи які ролі в реченні грають підкреслені слова?
Онде балочка весела,
В ній хороші, красні села,
Там хати садками вкриті,
Срібним маревом повиті,
Коло сел стоять тополі,
Розмовляють з вітром в полі.
Які однорідні члени речення переважають у цих строфах?
Для нас вона в світі єдина, одна
в просторів солодкому чарі…
Вона у зірках, і у вербах вона,
і в кожному серця ударі,
у квітці, в пташині, в електровогнях,
у пісні у кожній, у думі,
в дитячий усмішці, в дівочих очах
і в стягів багряному шумі…
Оберіть продовження, за допомогою яких можна утворити речення з відокремленим додатком: Усе можна пробачити...
Оберіть правильні відповідності.
1. Відокремлене означення
2. Відокремлена прикладка
3. Відокремлений додаток
4. Відокремлена обставина
А Де він там зачепився старий бурлака.
Б Розтривожений думками, він до самого ранку не міг заснути.
В Аж тут підвівся Орфей і, ударивши по золотих струнах своєї кіфари, заспівав на весь голос...
Г Чи винні ми щось комусь у житті, окрім наших батьків?
Яке із речень відповідає такій характеристиці: розповідне, неокличне, просте, односкладне, неозначено-особове, поширене, повне, ускладнене вставним словом і однорідними обставинами
Речення зі складеним іменним присудком
Яке з поданих речень є означено-особовим?
Яке з поданих речень є безособовим?
Речення зі складеним дієслівним присудком
Виділене слово є обставиною мети в реченні
Тире між підметом і присудком слід ставити в реченні (розділові знаки пропущено)
Позначте неповне речення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома