Пунктограми при сурядних сполучниках

Додано: 1 квітня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 66 разів
12 запитань
Запитання 1

Правильно розставлено розділові знаки в реченні

варіанти відповідей

Тут були і авіатори, і танкісти, і артилеристи.

Наш обовязок - сумлінно вчитися, і допомагати батькам.

Ми віддамо ВІтчизні всі пориви і дум політ, і силу наших рук.

Вирветься крик чи іржання, та й знов у шумі зіллється.

Запитання 2

Пунктуаційної помилки НЕМАЄ в реченні.

варіанти відповідей

В своїй хаті своя, й правда, і сила, і воля.

Мав я й шаблю, і рушницю, а ще й дівчину-чарівницю.

Іноді вибіжить заєць на леваду змерзлої травиці пощипати, або ж у село в сади кори з деревець надерти.

Виплив місяць із-за хмари, та й став серед неба.

Запитання 3

Пунктуаційної помилки НЕМАЄ в реченні

варіанти відповідей

Нестора часто називають літописцем проте правильніше називати його письменником та істориком

На морі які дороги і як їх шукати?

Не вдержав старий сльози і покотилася вона ...

Грався Петрик із телятками та дуже вже йому хотілося в панському саду погуляти.

Запитання 4

Пунктуаційної помилки НЕМАЄ в реченні.

варіанти відповідей

Ущухло море і хвилі вляглися.

Сонце йому потьмарилося і світ помарнів.

Після вечері Микола взяв свиту, й ліг спати.

Сонце пливло за обрій і на землю спускався вечір.

Запитання 5

Пунктуаційну помилку допущено в реченні.

варіанти відповідей

Коли батько прийшов, і мати мати стала йому розказувати, Федькові в очах уже було зовсім жовто.

На ранок зірвався вітер і небо заволокло сірими розпатланими хмарами.

Котра зараз година і чого він не приїхав?

Важка жалоба чорної коси і тільки тінь колишньої краси.

Запитання 6

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

Вже червоніють помідори і ходить осінь по траві.

Нове століття вже на видноколі і час новітню створює красу.

Потім почали текти річечки і стала парувати земля.

Хмарами збирається пил і стоїть над городом.

Запитання 7

Пунктуаційну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

І всі ми вірили, що своїми руками розіб'єм скалу і роздробимо граніт.

А коли не вистачило снопів, і коли посали стихати машини, люди самі снопами валилися біля них.

Дрібні дзвіночки розбіглися по луці й сіяли сум, що самі дивувались.

Гнат мовчав і дивився, як заходить сонце і як западає сутінь.

Запитання 8

Нунктуаційної помилки НЕМАЄ в реченні.

варіанти відповідей

Настали дні, коли сонце світить і не гріє і коли спадає з дерева останнє пожовкле листя.

Мені здається, що Пріська якось помилилась, і що ти не винна.

І сміх, і гріх було дивитися на цю недоладну постать...

Сонце обливало землю своїм рожевим світлом ,та цілувало тисячею своїх гарячих іскорок.

Запитання 9

Складносурядним є речення.

варіанти відповідей

Наталка не тільки вміє щиро кохати, а й боротися за своє щастя.

"Лісова пісня" вчить нас як чесності у взаєминах із людьми, так ілюбові до краси й бережного ставлення до природи.

Усі видатні письменники хоч показували страждання народу, але й закликали нас до боротьби.

Аналізуючи твір, не тільки школярі захопилися цікавою роботою, але і їхні батьки долучилися до виконання завдань.

Запитання 10

Кому перед виділеним сполучником потрібно поставити

варіанти відповідей

Іноді глибоку тишу порушує стукіт дятла чи шерех збитої білкою кедрової шишки.

І треба пособити дружнім потиском руки чи вірним словом.

Ти варитимеш борщ чи Мелашка хату местиме?

Чи спить старий Дніпро-Славута чи хвилі весело біжать...

Запитання 11

Кому перед виділеним сполучником потрібно поставити

варіанти відповідей

Вузенька стежечка часом щезала серед кам'яної пустині або ховалась під виступом скелі.

Тут або пан або пропав!

Вигляне з кущів або лисичка і сховається хутко...

Налетять,було, дітлахи, як шпаки, на шпанку або діди- старожили посходяться погомоніти та й скубуть її.

Запитання 12

Кому перед виділеним сполучником портібно поставити

варіанти відповідей

Оживала музика сумних та веселих крапель.

На землі і в повітрі білів сніг та манячили цупкі стовбури дерев.

Пригадалось малярство мрії та з нутра стала підійматися якась могуча сила.

Що далі було та як повернувся, Грицько не памятав.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест