Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
1. В.І. Вернадський присвятив своє життя вивченню Землі. 2. Він був ініціатором створення Української Академії наук, став її першим президентом. 3. Вернадський заснував геохімію, біогеохімію, радіогеологію. 4. Крім цього вчений започаткував численні напрями наукових досліджень, згуртував плеяду відданих науці людей. 5. Цікавлячись науковою думкою світу, вчений здійснював тривалі зарубіжні мандрівки, виступав з лекціями в Парижі, Берліні, Празі, охоче знайомився з новими відкриттями.
Орфографічну помилку допущено в слові.
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
1. В.І. Вернадський присвятив своє життя вивченню Землі. 2. Він був ініціатором створення Української Академії наук, став її першим призидентом. 3. Вернадський заснував геохімію, біогеохімію, радіогеологію. 4. Крім цього вчений започаткував численні напрями наукових досліджень, згуртував плеяду відданих науці людей. 5. Цікавлячись науковою думкою світу, вчений здійснював тривалі зарубіжні мандрівки, виступав з лекціями в Парижі, Берліні, Празі, охоче знайомився з новими відкриттями.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
1. В.І. Вернадський присвятив своє життя вивченню Землі. 2. Він був ініціатором створення Української Академії наук, став її першим призидентом. 3. Вернадський заснував геохімію, біогеохімію, радіогеологію. 4. Крім цього вчений започаткував численні напрями наукових досліджень, згуртував плеяду відданих науці людей. 5. Цікавлячись науковою думкою світу, вчений здійснював тривалі зарубіжні мандрівки, виступав з лекціями в Парижі, Берліні, Празі, охоче знайомився з новими відкриттями.
Відокремленим додатком ускладнено речення
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
1. В.І. Вернадський присвятив своє життя вивченню Землі. 2. Він був ініціатором створення Української Академії наук, став її першим призидентом. 3. Вернадський заснував геохімію, біогеохімію, радіогеологію. 4. Крім цього вчений започаткував численні напрями наукових досліджень, згуртував плеяду відданих науці людей. 5. Цікавлячись науковою думкою світу, вчений здійснював тривалі зарубіжні мандрівки, виступав з лекціями в Парижі, Берліні, Празі, охоче знайомився з новими відкриттями.
Неускладненим є речення
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
1. В.І. Вернадський присвятив своє життя вивченню Землі. 2. Він був ініціатором створення Української Академії наук, став її першим призидентом. 3. Вернадський заснував геохімію, біогеохімію, радіогеологію. 4. Крім цього вчений започаткував численні напрями наукових досліджень, згуртував плеяду відданих науці людей. 5. Цікавлячись науковою думкою світу, вчений здійснював тривалі зарубіжні мандрівки, виступав з лекціями в Парижі, Берліні, Празі, охоче знайомився з новими відкриттями.
Відокремленою обставиною ускладнено речення
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
1. В.І. Вернадський присвятив своє життя вивченню Землі. 2. Він був ініціатором створення Української Академії наук, став її першим призидентом. 3. Вернадський заснував геохімію, біогеохімію, радіогеологію. 4. Крім цього вчений започаткував численні напрями наукових досліджень, згуртував плеяду відданих науці людей. 5. Цікавлячись науковою думкою світу, вчений здійснював тривалі зарубіжні мандрівки, виступав з лекціями в Парижі, Берліні, Празі, охоче знайомився з новими відкриттями.
Однорідними додатками ускладнено речення
Речення з відокремленою обставиною утвориться, якщо на місці пропуску дописати.....
Гандболістки збірної України .... стали другими на міжнародному турнірі Кубок Турчина.
Відокремлювати обставину НЕ ТРЕБА в усіх реченнях, ОКРІМ
Граматично правильне продовження речення
Читаючи художній твір,....
подано в рядку
Між підметом і присудком обов'язково треба поставити тире в реченні (розділові знаки пропущено)
Прочитайте речення
Тепла(1) травнева ніч(2) наповнена фіалковим ароматом(3) стояла над землею(4) поблискуючи зорями(5) мліючи у своїй розкоші.
Кому треба поставити замість усіх цифр, ОКРІМ
Звертанням ускладнено речення (розділові знаки пропущено)
Між однорідними членами речення й узагальнювальним словом треба поставити тире в реченні (розділові знаки пропущено)
Немає пунктуаційної помилки в реченні
Продовжіть речення відокремленою прикладкою.
У дверях аудиторії стоїть викладач...
Укажіть складне речення, де можлива заміна підрядної частини відокремленим означенням.
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
Український рушник
1. Український рушник! 2. Як багато промовляє до нас це слово! 3. Скільки зворушливих спогадів та образів з народного родинного життя пов’язано з рушником. 4. З давніх давен у родинному житті українців рушник відіграє першорядну, традиційно-ритуальну та мистецько-декоративну роль.
Орфографічну помилку допущено в слові
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
Український рушник
1. Український рушник! 2. Як багато промовляє до нас це слово! 3. Скільки зворушливих спогадів та образів з народного родинного життя пов’язано з рушником. 4. З давніх давен у родинному житті українців рушник відіграє першорядну, традиційно-ритуальну та мистецько-декоративну роль.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
Русалки водяні дівчата мальовничі образи народної уяви. 2. Хоч і привабливі були ті істоти про те небезпечні. 3. У народі вірили хто здибає русалку не зможе вирватися живим. 4. Вона залоскоче.
Складений дієслівний присудок є у реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання до нього.
Русалки водяні дівчата мальовничі образи народної уяви. 2. Хоч і привабливі були ті істоти про те небезпечні. 3. У народі вірили хто здибає русалку не зможе вирватися живим. 4. Вона залоскоче.
Тире слід поставити у реченні
Поширеним є речення
Граматична помилка є в реченні…
Правильно поставлено розділові знаки в реченні…
Тире треба поставити у реченні з відокремленою прикладкою
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома