1. Прочитайте речення.
Хмари(1) що з’явилися потім(2) було послано для того(3) щоб підкреслити бліду(4) трохи вицвілу за день синяву неба(5) і щоб розсіювати на землю вечірнє сяйво.
Кóму треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
1. Двокрапку треба поставити, якщо до частини «Люблю теплу весняну пору…» додати фрагмент рядка
1. Неправильно вжито тире в реченні
1. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
1. Кома перед і ставиться в реченні (коми пропущено)
1. Кому перед як треба поставити в реченні
1. Прочитайте речення.
Сонце зайшло (1) та відблиски неба ще живуть на стрілчастих (2) блискучих ракетах (3) що (4) скільки глянеш (5) височать по всьому степу.
Кому треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
1. Перед виділеним сполучником і після нього НЕ треба ставити коми в реченні (розділові знаки пропущено)
1. Прочитайте речення.
Як рожеві птахи (1) зашуміли (2) заспівали примороззю підкучерявлені очерети (3) і їхній пух полетів у святешну далечінь (4) де злегка поскрипував мороз (5) чи земля і на добрий сон вкладалося село.
Кому треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
1. Кому (коми) треба ставити в реченні (розділові знаки пропущено)
1. Редагування потребує речення
1. Відокремленою обставиною ускладнено речення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома