Уважно прочитай текст декілька разів та перейди до виконання завдань:
Гаряча квітка
Того року була рання весна. В середині квітня зацвіли сади. Настав травень.
Маленька дівчинка Оля пішла одного ясного весняного ранку в сад і побачила велику червону квітку троянди. Вона побігла до мами й радісно сказала:
- Мамо, червона троянда зацвіла.
Мама прийшла в сад, поглянула на червону квітку, усміхнулася. Потім глянула на небо, і лице її стало тривожним.
З півночі сунула чорна хмара. Повіяв вітер, хмара закрила сонце. Стало холодно.
Мама з Олею сиділи в кімнаті й з тривогою дивилися в вікно.
Мов білі метелики, полетів сніг. Все довкола побіліло. Вітер затих. Сніжинки м’яко падали на землю, а потім перестали падати.
Мама з Олею пішли в сад. На зеленому листі біліли снігові шапки. Земля вкрилася сніжно – білим килимом. Тільки троянда червоніла, мов велика жарина. На ній блищали крапельки роси.
Вона гаряча, їй не страшно, - промовила Оля й радісно усміхнулася.
1. Який заголовок мав прочитаний текст?
2. Як звали головну героїню твору?
3. Коли відбуваються події, описані у тексті?
4. Яка квітка зацвіла у саду?
5. Що зробила дівчинка?
6. Чому лице мами стало тривожним?
7. Як змінилася погода?
8. Чи врятувалася троянда в негоду?
9. Встав у речення пропущене слово.
На зеленому листі біліли…..шапки.
10. Яка з подій відбувалась в тексті найпершою?
11. Яке з речень не зустрічалося у тексті?
12. Обери слова, які описують дівчинку.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома