Рівні організації життя. Підготовка до ЗНО

Додано: 17 березня 2022
Предмет: Біологія, 11 клас
Тест виконано: 42 рази
13 запитань
Запитання 1

На якому рівні організації живої матерії здійснюється вільний обмін спадковою інформацією між різними представниками певного виду та передача її нащадкам? 


варіанти відповідей

клітинному

популяційно-видовому

екосистемному

організмовому

Запитання 2

На рисунку зображено біологічний об'єкт. До якого рівня організації живої матерії він належить?

варіанти відповідей

молекулярному

клітинному

організмовому

популяційно-видовому

Запитання 3

На рисунку зображено біологічний об'єкт. До якого рівня організації живої матерії він належить?

варіанти відповідей

молекулярному

клітинному

організмовому

екосистемному

Запитання 4

На рисунку зображено чотири біологічні об’єкти. Які об’єкти знаходяться на одному рівні організації живої природи?  

варіанти відповідей

перший та другий  

перший та третій  

другий та третій 

третій та четвертий

Запитання 5

На рисунку зображено три біологічні об'єкти, позначені цифрами.Укажіть правильну послідовність об'єктів за підвищенням рівня організації живого.

варіанти відповідей

1-2-3

2-1-3

3-2-1

3-1-2

Запитання 6

На рисунку зображено об’єкти живої природи попарно.

Які пари утворені об’єктами, що знаходяться на одному рівні організації живої природи?


варіанти відповідей

перша й третя

перша й четверта

друга й четверта

третя й четверта

Запитання 7

На рисунку зображено три біологічні об’єкти, позначені цифрами. Проаналізуйте твердження щодо їхніх рівнів організації. 

І . Об’єкти 1 та 2 перебувають на різних рівнях організації живого.

ІІ. Об’єкт 2 порівняно з об’єктом 3 перебуває на вищому рівні організації.

Чи є поміж них правильні?  


варіанти відповідей

правильне лише І 

правильне лише ІІ   

обидва правильні    

немає правильних


Запитання 8

Який рівень організації живої матерії забезпечується взаємодією різних органів, що об’єднуються в системи органів? 

варіанти відповідей

екосистемний

організмовий

популяціійно-видовий

біосферний

Запитання 9

На рисунку зображено різні біологічні об’єкти, позначені цифрами. Проаналізуйте твердження щодо їхніх рівнів організації та вкажіть всі правильні: 

1.Об'єкт 1 і 2 знаходяться на одному рівні організації живої природи

2.Об'єкт 3 займає нижчий рівень організації порівняно з об'єктами 2 і 3

3.Об'єкти 4 і 5 можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живої природи

варіанти відповідей

лише 1 і 2

лише 2 і 3

лише 1 і 3

1,2, і 3

Запитання 10

На рисунку зображено три біологічні об’єкти, позначені цифрами. Проаналізуйте твердження щодо їхніх рівнів організації. 

І . Об'єкт 1 і 2 знаходяться наодному рівні організації живої природи

ІІ. Всі зображені об'єкти знаходяться на одному рівні організації живої природи

Чи є поміж них правильні?  

варіанти відповідей

лише 1

лише 2

обидва правильні

обидва неправильні

Запитання 11

На рисунку зображено три біологічні об’єкти, позначені цифрами. Проаналізуйте твердження щодо їхніх рівнів організації. 

І . Об’єкти 1 та 2 перебувають на різних рівнях організації живого.

ІІ. Об’єкт 3 можно відночас розглядати на двох різних рівнях організації живої природи

Чи є поміж них правильні?  

варіанти відповідей

лише 1

лише 2

обидва правильні

немає правильних

Запитання 12



На схемі наведено об'єкти різних рівнів організації живої природи та їхні складові. Укажіть правильну комбінацію для заповнення пропусків.

варіанти відповідей

1 - міоцит, 2 - ендокард, 3 - аорта

1 - ендокард, 2 - міоцит, 3 - аорта

1 - аорта, 2 - ендокард, 3 - міоцит

1 - аорта, 2 - міоцит, 3 - ендокард

Запитання 13

На схемах І, ІІ наведено об’єкти різних рівнів організації живої природи та деякі їхні складники. Укажіть правильну комбінацію слів для заповнення пропусків на схемах.

варіанти відповідей


1 - листок, 2 - хлоропласт

1 - вакуоля, 2 - рибосома

1 - хлоропласт, 2 - листок

1 - пагін, 2 – квітка

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест