Рівняння,нерівності,текстові задачі (повторення)

Додано: 23 березня 2020
Предмет: Алгебра, 11 клас
Тест виконано: 60 разів
12 запитань
Запитання 1

2х≤4

варіанти відповідей

(-∞;4)

(0;2]

(-∞;2]

[2;+∞)

Запитання 2

36-х2 >0

варіанти відповідей

(-∞;-6)⋃(6;+∞)

(-6;6)

(-∞;6)

(6;+∞)

Запитання 3

х2 +х-6=0

варіанти відповідей

-2;3

1;5

-3;2

Запитання 4

93х+0.5 =⅓

Укажіть проміжок якому належить корінь

варіанти відповідей

(0;1)

(1;2)

[-2;-1]

(-1;0]

Запитання 5

Два екскаватори вирили котлован за 24 дні. Перший екскаватор міг би виконати цю роботу в 1,5 рази швидше, ніж другий. За скільки днів перший екскаватор міг би виконати цю роботу?

варіанти відповідей

40

60

35

48

Запитання 6

Басейн заповнюється двома трубами за 6 год. Перша труба заповнює його на 5 год швидше, ніж друга. За який час кожна труба, діючи окремо, може заповнити басейн?

варіанти відповідей

15,20

20,25

10,15

5,10

Запитання 7

Один потяг за годину проходить 60 км, а другий –

40 км. Визначити відстань між двома містами, якщо перший потяг проходить цю відстань на 2 год 15 хв швидше, ніж другий

варіанти відповідей

120 км

240 км

270 км

150 км

Запитання 8

прямокутному трикутнику катети відносяться як 3:2, а висота ділить гіпотенузу на відрізки, один з яких на 2 см більший від другого. Знайти довжину гіпотенузи.

варіанти відповідей

4,8

7,2

5,2

6,8

Запитання 9

. Для спортивного спортмайданчика виділили ділянку прямокутної форми з діагоналлю 185 м. Виконуючи будівельні роботи, довжину кожної сторони зменшили на 4 м. При цьому прямокутна форма була збережена, але площа виявилася меншою на 1012 м2. Які розміри спортмайданчика

варіанти відповідей

104м,153м

108м,157м

100м,149м

112м,161м

Запитання 10

 Сторону  квадрата  збільшили  на  20%.  На  скільки  відсотків  збільшився  периметр  квадрата?

варіанти відповідей

на 20%

на 40%

на 70%

на 80%

Запитання 11

Знайдіть суму цілих розвязків нерівності

2 +х+1)(х2+х+2)≤2


варіанти відповідей

-1

2

0

3

Запитання 12

252∣х∣+1=5

варіанти відповідей

0

-½,½

Ø

2,-2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест