РКР-1(3)

Додано: 19 жовтня 2020
Предмет: Математика, 10 клас
Тест виконано: 174 рази
19 запитань
Запитання 1

Обчислити: (0,5)-5

варіанти відповідей

5

32

50

-0,5

Запитання 2

Спростити: 6а-3 в8•0,5а3в-7

варіанти відповідей

6,5ав

30а-6в

3ав

Запитання 3

Розв'язати рівняння

√× - 4=5

варіанти відповідей

81

0

1

-3;3

Запитання 4

Порівняти, якщо g(x)- зростає

g(-√7) та g(-√8)

варіанти відповідей

g(-√7)<g(-√8)

g(-√7)>g(-√8)

g(-√7)=g(-√8)

неможливо

Запитання 5

Знайти область визначення функції у=5х- 15

варіанти відповідей

(√2;+~)

[5; 15)

(-~;+~)

(5;+~)

Запитання 6

Спростити (а0,4)25

варіанти відповідей

а10

а

1

Неможливо

Запитання 7

Визначити непарну функцію

варіанти відповідей

у=9- 6х

у= |х| +7

у=х-х3

у=π+ √3

Запитання 8

Подати відсоток десятковим дробом 54%

варіанти відповідей

5,4

0,54

0,054

54,0

Запитання 9

Знайти 25% від208

варіанти відповідей

52

1002

502

404

Запитання 10

Знайти число 15% якого 315

варіанти відповідей

21

46,75

2100

2800

Запитання 11

Обчисли (9,53)0 +0,2-2 - (√6)2

варіанти відповідей

-8

10

20

2

Запитання 12

Якою є функція якщо її графік симетричний відносно осі ординат

варіанти відповідей

зростаючою

парною

спадною

визначити неможливо

Запитання 13

Порівняйте

(236)0 та 0,236

варіанти відповідей

(236)0>0,246

(236)0=0,236

(236)0<0,236

неможливо

Запитання 14

Залежне значення функції називається...

варіанти відповідей

ординатою

абсцисою

корінь

знаменник

Запитання 15

Якщо меншому значенню аргументу відповідає більше значення функції то функція...

варіанти відповідей

парна

зростаюча

спадна

квадратична

Запитання 16

Яка остання цифра степеня 4138

варіанти відповідей

8

4

6

9

Запитання 17

Обчислити 130•0,5 - (1/65)-1+30

варіанти відповідей

1

66

65

3

Запитання 18

Знайди результат:204÷104

варіанти відповідей

8

2

16

інша відповідь

Запитання 19

Якому проміжку належить результат суми: sin28°+cos2

варіанти відповідей

(-5;-0,5)

[-0,5;0,5]

(0,5;2)

[2;8]

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест