5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Рослини. Частина 3

Додано: 23 грудня 2019
Предмет: Біологія, 11 клас
Тест виконано: 25 разів
24 запитання
Запитання 1

Укажіть назву рослини, на коренях якої можуть оселятися бульбочкові бактерії:

варіанти відповідей

морква

кукурудза

жоржина

соя

Запитання 2

Укажіть назву мінерального азотного добрива:

варіанти відповідей

амоніачна селітра

сильвініт

простий суперфосфат

калімагнезія

Запитання 3

Укажіть хімічний елемент, необхідний для синтезу хлорофілу:

варіанти відповідей

Калій

Магній

Фосфор

Кальцій

Запитання 4

Літерою Х на рисунку позначено складний листок:

варіанти відповідей

двічі парноперестий

парноперестий

пальчастий

непарноперестий

Запитання 5

Укажіть, сполуки якого хімічного елемента посилюють ріст надземних частин рослини:

варіанти відповідей

Натрію

Нітрогену

Фосфору

Феруму

Запитання 6

Блідо-зелене або блідо-жовте забарвлення рослин свідчить про нестачу:

варіанти відповідей

Калію

Фосфору

Магнію

Феруму

Запитання 7

Ріст корення в довжину відбувається за рахунок:

варіанти відповідей

кореневого чохлика

всисної зони

провідної зони

зони розтягування

Запитання 8

Укажіть назву видозміни кореня:

варіанти відповідей

дихальні корені

бульба

кореневище

цибулина

Запитання 9

Укажіть, для чого здіснюють пікірування кореня:

варіанти відповідей

щоб стимулювати утворення коренеплода

щоб стимулювати утворення кореневих паростків

щоб посилити розвиток проростка

щоб стимулювати утворення бічних коренів

Запитання 10

Укажіть функцію кореневого чохлика:

варіанти відповідей

захищає корінь під час проникнення його в грунт

здіснює зв'язок кореня з мікроорганізмами грунту

виділяє речовини, які розчиняють частинки грунту

запасає поживні речовини

Запитання 11

Кореневі бульби утворюються в результаті потовщення:

варіанти відповідей

головного кореня

бічних або додаткових коренів

лише бічних коренів

головного та бічних коренів

Запитання 12

Для типових коренів характерні:

варіанти відповідей

необмежений ріст, позитивний геотропізм, негативний фототропізм

необмежений ріст, негативний геотропізм, негативний фототропізм

необмежений ріст,позитивний геотропізм, позитивний фототропізм

необмежений ріст, негативний геотропізм, позитивний фототропізм

Запитання 13

Укажіть назву виждозміни коренів, головною функцією яких є дихання:

варіанти відповідей

повітряні корені

пневматофори

ходульні корені

корені-присоски

Запитання 14

Укажіть назву найдовшої зони кореня:

варіанти відповідей

кореневий чохлик

поділу клітин

розтягування

провідна

Запитання 15

Укажіть симбіоз коренів:

варіанти відповідей

мікориза

колеориза

ризосфера

пневматофори

Запитання 16

Позначте складову, відсутню в первинній будові кореня:

варіанти відповідей

епіблема

ендодерма

первинна кора

камбій

Запитання 17

Укажіть назву надземної видозміни пагона:

варіанти відповідей

кореневище

бульба

цибулина

колючка

Запитання 18

Укажіть, видозміною якого органу є надземна бульба капусти кольрабі:

варіанти відповідей

квітки

кореня

листка

пагона

Запитання 19

Укажіть назву галузі біологічної науки, яка вивчає мохи:

варіанти відповідей

мікологія

бріологія

ендокринологія

ембріологія

Запитання 20

Укажіть назву видозміненого підземного пагона, на якому розміщені брунькі та додаткові корені:

варіанти відповідей

коренеплід

коренева бульба

кореневище

ризоїд

Запитання 21

Укажіть різновид твірної тканини, яка утворює конус наростання пагона:

варіанти відповідей

бічна меристема

верхівкова меристема

вставна меристема

аеренхіма

Запитання 22

Укажіть назву видозміненого підземного пагона з дуже вкороченим стеблом і видозміненими листками:

варіанти відповідей

цибулина

коренеплід

бульба

кореневище

Запитання 23

Укажіть, видозміною якого органа є бульбоцибулина гладіолуса:

варіанти відповідей

квітки

листка

пагона

кореня

Запитання 24

Укажіть видозміну пагона:

варіанти відповідей

бульби картоплі

колючки кактуса

вусики винограду

присоски омели

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест