Розв"язування прямокутних трикутників

Додано: 14 травня 2020
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 124 рази
12 запитань
Запитання 1

У прямокутному трикутнику АВС (∠С =900) АВ=13см, АС = 5см, СВ = 12см. Знайти cosB.

варіанти відповідей

5 /13

12/13

13/5

5/12

Запитання 2

У прямокутному трикутнику АВС (∠С =900) АВ=13см, АС = 5см, СВ = 12см. Знайти sinB.



варіанти відповідей

5/12

5/13

12/13

13/12

Запитання 3

У прямокутному трикутнику АВС (∠С =900) АВ=13см, АС = 5см, СВ = 12см. Знайти tgA.



варіанти відповідей

12/5

5/12

5/13

12/13

Запитання 4

Точка віддалена на 4см від прямої. З цієї точки до прямої проведено похилу, що утворює з прямою кут 450. Знайдіть довжину проекції похилої на пряму і довжину похилої.

варіанти відповідей

8см; √2см

4см, 4√2см

4см;8см

2√2 см;4см

Запитання 5

У прямокутному трикутнику АВС (∠С =900) , СВ = 9см, tg∠A=0,75. Знайти другий катет трикутника.


варіанти відповідей

9,75см

3см,

12см,

15см,

Запитання 6

Обчисліть 2sin300 +4cos600 - 2tg450

варіанти відповідей

2

1

4

5

Запитання 7

Знайдіть значення х.

варіанти відповідей

6 см

12 см

60

Запитання 8

Синусом гострого кута прямокутного трикутника називається відношення

варіанти відповідей

гіпотенузи до протилежного катата

протилежного катета до прилеглого

прилеглого катета до гіпотенузи

протилежного катета до гіпотенузи

Запитання 9

Трикутник, сторони якого дорінюють 10см, 24см, 26см називається:

варіанти відповідей

гострокутним

прямокутним

тупокутним

піфагоровим

Запитання 10

Знайдіть площу прямокутного трикутника з катетом 8см і гіпотенузою10см

варіанти відповідей

40см2

24см

80см2

24см2

Запитання 11

Сторона ромба дорівнює 13 см, а одна з його діагоналей - 10 см. Знайдіть другу діагональ ромба.

варіанти відповідей

13 см

24 см

12 см

25 см

Запитання 12

У рівнобічній трапеції бічна сторона дорівнює 17 см, більша основа дорівнює 19 см, а менша – 3 см. Знайдіть косинус гострого кута трапеції.

варіанти відповідей

8/17

8/15

17/8

17/19

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест