Розв'язування систем лінійних рівнянь. Графічний метод. Метод підстановки

7 запитань
Запитання 1

У заданому рівнянні 10x+y=18 виразіть змінну y через змінну x.

варіанти відповідей

у = 10х - 18

х = 18 - 10у

у = 18 - 10х

х = 10у - 18

у = 18 + 10у

х = (18 - у) : 10

х = 18 - у : 10

Запитання 2

Розв'яжіть систему рівнянь

варіанти відповідей

( 7 ; 143)

( 143 ; 7 )

( 7 ; 165 )

( 165 ; 7 )

Запитання 3

Вкажіть відповідь, де вірно виконана підстановка

варіанти відповідей

-3 ⋅(12-2у) + 2у =4

-3 ⋅(12-2у) + 2у =12

 -3 ⋅(12-2у) =4

 (12-2у) + 2у =4

-3 ⋅(12у-12) + 2у =4

-3 ⋅(12у-12) + 2у =12

 (12-2у) + 2у =12

 (2у-12) + 2у =12

Запитання 4

Через яку із точок проходить графік рівняння 2х – 2 = у + 6 ?

варіанти відповідей

(2; –3)

(1; 6)

(–1; –6)

 (1; –6)

(-3;2)

Запитання 5

Вкажіть координати точки перетину графіків

варіанти відповідей

(2;-3)

(0;3)

(-1;0)

(0;-1)

(-3;2)

(3;0)

(-2;3)

(3;-2)

Запитання 6

Розв'яжіть систему рівнянь

варіанти відповідей

х= - 12; t = 4

х= - 12; t = - 4

х= 12; t = 4

х= 12; t = - 4

х= 4; t = 12

х= - 4; t = - 12

х= - 4; t = 12

х= 4; t = - 12

Запитання 7

Не виконуючи побудови, знайди точку перетину графіків функцій, заданих формулами: 10x+2y=80 і y=−2,5x. У відповідь записати коорднати точки ( х ; у )


варіанти відповідей

(16;- 40)

(-16; 40)

(-16;- 40)

(16;40)

(40;16)

(-40;16)

(40;-16)

(-40;-16)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест