Укажіть переміщення, при якому чотирикутник ABCD, зображений на рисунку, переходить у чотирикутник NPMK.
Знайдіть координати точки О, відносно якої симетричні точки А(−4;1) і В(−2;−3).
Серед точок А(3;2); В(−2;−3); С(−3;2); D(−3;−2) виберіть дві, симетричні відносно осі абсцис:
Точка О − центр правильного восьмикутника, зображеного на рисунку.У який відрізок переходить сторона А3А4 внаслідок повороту навколо точки О за годинниковою стрілкою на кут 1350?
Точка А1 симетрична точці А(−3;5) відносно початку координат, а точку А2 дістали в результаті паралельного перенесення точки А1,заданого формулами х2=х1+5; у2=у1−3. Знайдіть координати точки А2.
Унаслідок паралельного перенесення точка А(−4;9) переходить у точку А1 (5;−8). Знайдіть координати точки В1, у яку переходить точка В(2;−3) за такого паралельного перенесення.
Унаслідок якого переміщення точк М(−2;2) одержали точку М1(−2;−2)?
Унаслідок якого переміщення точки М(−2;2) одержали точку М1(−2;4)?
Унаслідок якого переміщення точки М(−2;2) одержали точку М1(8;−4)?
Унаслідок якого переміщення точки М(−2;2) одержали точку М1(−4;8)?
Відомо, що шестикутник A1B1C1D1E1F1 дістали внаслідок паралельного перенесення правильного шестикутника ABCDEF. Знайдіть радіус кола, описаного навколо шестикутника A1B1C1D1E1F1, якщо периметр шестикутника ABCDEF дорівнює 36 см.
Відомо, що шестикутник A1B1C1D1E1F1 дістали внаслідок паралельного перенесення правильного шестикутника ABCDEF. Знайдіть площу шестикутника A1B1C1D1E1F1, якщо периметр шестикутника ABCDEF дорівнює 36 см.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома