Розв'язування трикутників

Додано: 7 лютого 2021
Предмет: Геометрія, 9 клас
Тест виконано: 13 разів
10 запитань
Запитання 1

У трикутнику АВС відомі сторони АC=6см, ВС=12см та ∠C=520. Як за допомогою теореми косинусів можна обчислити сторону АB цього трикутника? Оберіть правильну відповідь.

варіанти відповідей

АB2=62+122+2⋅6⋅12cos520

АB2=63+122-2⋅6⋅12cos520

АB2=62+122-2⋅6⋅12cos520

АB2=62+122-6⋅12cos520

Запитання 2

У трикутнику PSQ відомі сторони PS=3см, SQ=2см та ∠Q=600. Знайдіть sin∠P

варіанти відповідей

1/2

√3/2

√2/2

√3/3

Запитання 3

Радіус кола описаного навколо трикутника, дорівнює 4 см. Знайдіть кут трикутника, що лежить навпроти сторони 4 см.

варіанти відповідей

450

600

300

1200

Запитання 4

Якщо відомо три сторони трикутника, то за теоремою косинусів можна знайти...

варіанти відповідей

тільки один з кутів трикутника

всі три кути трикутника

радіус описаного кола навколо трикутника

радіус вписаного кола в трикутник

Запитання 5

Знайдіть радіус кола, описаного навколо трикутника АВС, якщо АВ=6 см, sin∠С=0,6.

варіанти відповідей

5 см

5,5 см

6 см

10 см

Запитання 6

Два кути трикутника дорівнюють 30⁰ і 45⁰. Знайдіть сторону протилежну до кута 30⁰, якщо сторона, протилежна куту 45⁰, дорівнює 3√2 см

варіанти відповідей

6 см

5 см

4 см

3 см

Запитання 7

Визначити вид трикутника, якщо його сторони 5см, 8см, 10см

варіанти відповідей

тупокутний

прямокутний

гострокутний

визначити неможливо

Запитання 8

Вибери правильне твердження до малюнка

варіанти відповідей


ВС2 = 52 + 42 - 2⋅4⋅5⋅соs1100

ВС2 = 52 + 42 + 2⋅4⋅5⋅соs1100

ВС2 = 52 + 42 - 2⋅4⋅5⋅соs300

ВС2 = 52 + 42 + 2⋅4⋅5⋅соs300

Запитання 9

Діагоналі паралелограма дорівнюють 17 см і 19 см, а його сторони відносяться як 2:3. Чому дорівнює периметр паралелограма?

варіанти відповідей

25 см

30 см

40 см

50 см

Запитання 10

Знайти найбільшу сторону трикутника, якщо зовнішній кут при вершині В дорівнює 600, АВ=4 см, ∠САВ=300.

варіанти відповідей

4 см

4√3 см

4√2 см

8 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест