Знайдіть кількість сторін правильного многокутника, якщо його внутрішній кут дорівнює 135°.
Чому дорівнює центральний кут правильного 10-кутника?
Сторони паралелограма 5√2 см і 6 см, а один з кутів паралелограма дорівнює 45°. Знайдіть більшу діагональ паралелограма.
В ∆АВС сторони АВ = 4 см, АС = 4√3 см, ∠С = 30°. Знайти ∠В.
Кут при основі рівнобедреного трикутника дорівнює 75°, а основа - 6 см. Знайдіть довжину радіуса описаного кола.
Обчисліть площу круга, радіус якого дорівнює 3 см.
Знайдіть площу круга, якщо довжина кола дорівнює 12π.
Обчисліть площу кругового сектора, якщо радіус круга 6м, а відповідний центральний кут дорівнює 60°.
Обчисліть площу кругового сегмента, якщо радіус круга 12 м, а відповідний центральний кут дорівнює 30°.
Чому дорівнює площа круга, вписаного у квадрат зі стороною 8 см?
Знайдіть площу сектора круга радіуса 18 см,якщо дуга сектора дорівнює 8π см.
Площа круга 9π см2. Знайти довжину кола, яке обмежує цей круг.
Чому дорівнює довжина кола, якщо його діаметр 3 дм?
Обчисліть довжину дуги кола, що відповідає центральному куту в 60°, якщо радіус кола дорівнює 3 м.
Знайдіть кутову величину дуги кола радіуса 6 см, якщо її довжина дорівнює 3π см.
Знайдіть довжину кола, вписаного у правильний трикутник, периметр якого дорівнює 6√3 см.
Знайдіть периметр правильного трикутника, якщо радіус кола, описаного навколо нього, дорівнює 2 см.
.
Правильний трикутник зі стороною √12 см вписаний у коло. Знайдіть сторону квадрата, вписаного у це коло.
Радіус кола, вписаного у правильний шестикутник, дорівнює 8√3 см. Знайдіть діаметр кола, описаного навколо цього шестикутника.
Радіус кола, вписаного у правильний трикутник, дорівнює 4 см. Знайдіть радіус описаного кола.
Для побудови правильного вписаного 4-кутника достатньо провести:
Дано ∆АВС, ∠ВСК - зовнішній кут, дорівнює 120°. Сторони АС = 8 см, ВС = 4 см. Обчисліть площу ∆АВС.
Знайдіть величину внутрішнього кута правильного 16-кутника.
Якщо кожен із внутрішніх кутів правильного многокутника дорівнює 140°, то даний многокутник є:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома