Із вказаних нерівностей числовими нерівностями є:
Порівняйте числа a і b, якщо a – b = 3,4
Відомо, що а > b. Яка з нерівностей хибна?
Відомо, що b < а. Яка з нерівностей правильна?
Оцініть периметр Р квадрата зі стороною а см, якщо 4 < a < 10.
Відомо, що 5 < x < 8. Оцініть значення виразу 2 х.
Відомо, що 6 < a < 9. Оцініть значення виразу - 4а.
Оцініть значення b, якщо 2 <1/b < 5 .
Оцініть ab, якщо 2,1 < а < 5,2; 3 < b < 4.
Відомо, що 5 < a < 6, 8 < b < 11. Оцініть значення виразу a + b.
Відомо, що 6 < a < 7, 1 < b < 5. Оцініть значення виразу a - b.
Відомо, що 3 < a < 10; 2 < b < 5. Оцініть значення виразу a/b
Із наведених нерівностей виберіть ті, які правильні при будь - якому значенні а
Оберіть правильні відповіді:
Дано 6 < a < 7 і 7 < b < 12. Оцініть значення виразу 2a/3b
Оцініть значення виразу 1/2(ab), якщо: 4 < a < 7 і 2 < b < 10
Оцініть значення виразу 3a+2b, якщо: 5 < a < 8 і 6 < b < 12
Порівняйте a * b, якщо a - b = 0,25
Порівняйте m * n, якщо m - n = -36
Яку нерівність дістанемо, якщо від обох частин нерівності 10 > 7 відняти число 11?
Яку нерівність дістанемо, якщо обидві частини нерівності 0,4 < 0,9 помножити на 10?
Яку нерівність дістанемо, якщо обидві частини нерівності 6 > -2 помножити на -5?
Який знак має число а, якщо 5a < 2a?
Який знак має число b, якщо відомо, що - 5b < 5b?
Відомо, що a > b. Яка з наведених нерівностей неправильна?
Відомо, що a < b. Яка з наведених нерівностей неправильна?
Оцініть значення виразу a+b , якщо : 4 < a < 7 і 2 < b < 10
Оцініть значення виразу 4a , якщо 5<a<8
Знаками строгої нерівності називають знаки
Знаками нестрогої нерівності називають знаки
Якщо в нерівності присутні знаки < та >, то відповідно на графічному та у числовому проміжках будемо використовувати такі види точки та дужок
Якщо в нерівності присутні знаки ≤ та ≥, то відповідно на графічному та у числовому проміжках будемо використовувати такі види точки та дужок
Запишіть числовий проміжок, яки відповідає графічному проміжку на малюнку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома