1. Тіло масою 2т. рухається з прискоренням 0.4м/с2. Яка сила діє на тіло?
Під дією сили 20 кН рівняння руху тіла x=10+5t+0,5t2 , яка маса тіла?
6. На тіло маса якого дорівнює 2 кг. і яке рухається прямолінійно починає діяти гальмівна сила 10Н. Через який час тіло зупиниться, якщо його початкова швидкість 10м/с?
4. Людина масою 50 кг, стоячи на ковзанах, відштовхує із силою 20 Н кулю масою 2 кг. Якого прискорення набувають при цьому людина і куля?
3. Автомобіль розвиває силу тяги 3 кН рушає змісця і через 5с. має швидкість 54км/год. Яка маса автомобіля?
Тіло масою 6кг під дією сталої сили змінило свою швидкість на 2м/с за 10с. Визначте силу, яка діяла на тіло.
Стиснена пружина штовхає в протилежні сторони дві кульки різної маси., що лежать на гладенькій горизонтальній поверхні. Вкажіть фізичні величини, які є однаковими для обох кульок.
Визначте силу, під дією якої тіло масою 15 кг набуло прискорення 0,7м/с2.
Закінчіть речення " Якщо сума всіх прикладених до тіла сил дорівнюється нулю то тіло..."
Автобус масою 10 т рухається зі швидкістю36км\год по опуклому мосту радіусом кривизни поверхні100м. Яка його вага у верхній точці траєкторії?
Визначте значення сили взаємного притягання двох кораблів, віддалених один від одного на 100 м, якщо маса кожного з них 10 000 т.
Перша космічна швидкість становить...
Як зміниться сила притягання між двома кульками, якщо одну з них замінити іншою, удвічі більшої маси ?
СВ,пов'язана з потягом буде інерціальною ,тільки коли потяг відносно Землі .
В усіх інерціальних системах відліку перебіг механчних явищ і процесів відбувається однаково за однакових умов.
Існують такі системи відліку ,відносно яких тіло зберігає стан спокою, або ріномірного прямолінійного руху ,якщо на тіло не діють жодні сили ,або ці сили скомпенсовані.
Фізична величина ,яка є мірою інертності тіла це ...
Сила -це фізична величина ,яка характеризується ...
Третій закон Ньютона...
Канат витримує навантаження 500 Н.Чи порветься канат ,якщо підвісити до цього канату вантаж масою 60 кг ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома