Самостійна робота з теми "Маніпулятивний вплив медіа. Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям в мас-медіа""

Тест виконано: 52 рази
11 запитань
Запитання 1

Дійсність, подія, те, що реально відбулося - це...

варіанти відповідей

судження;

оціночне судження;

факт;

історична подія.

Запитання 2

Важливим аспектом, що впливає на об'єктивність і достовірність інформації є...

варіанти відповідей

правдивість інформації;

час, коли оприлюднена інформація;

фактичні дані, наведені в інформації;

авторство.

Запитання 3

Техніка цілеспрямованого викривлення інформації заради формування певного погляду, ставлення до тієї або іншої проблеми/особи/явища - це...

варіанти відповідей

фейк;

маніпуляція;

обман;

дезінформація.

Запитання 4

Про кого йде мова?

"Канадський філософ ХХ ст, дослідник впливу засобів електронної комункації на формування людини і суспільства, автор концепції глобального села. Виклав концепцію "медіа" від усного мовлення й колеса до телебачення та роботів."

варіанти відповідей

Маршал Маклюен;

Валтер Гагеманн;

Деніс Мак-Квейл;

Зигмунт Бауман.

Запитання 5

Приклади фактів наведено в рядку

варіанти відповідей

сатира, епітет;

антонім, синонім;

гіпербола, алегорія;

цифри, дати, імена, події.

Запитання 6

Оперативне інформаційне повідомлення, яке містить суспільно важливу та актуальну інформацію, що стосується певної сфери життя суспільства чи окремих його груп - це...

варіанти відповідей

фейк;

новина;

пропаганда;

реклама.

Запитання 7

Будь-які вислови, контекст чи візуальне зображення, що призводять до створення чи поглиблення вже наявної ворожнечі між різними групами суспільства - це...

варіанти відповідей

оціночне судження;

пропаганда;

фейк;

мова ворожнечі.

Запитання 8

До практичних маркерів (означень) пропаганди належать

варіанти відповідей

маніпулювання емоціями/почуттями;

нейтральне ставлення до предмета, про який говорять/пишуть;

точна, повна, відкрита інформація;

методи комунікації - опис, передання, відображення, порівняння.

Запитання 9

Навмисно зманіпульовану новину називають

варіанти відповідей

лайфхаком;

ключовим повідомленням;

фейком;

рекламою.

Запитання 10

З логічного ряду ключових принципів медіаграмотності випадає

варіанти відповідей

усі медіамеседжі сконструйовані;

медіамеседжі формують наше сприйняття реальності;

медіамеседжі не містять комерційного втручання;

різні аудиторії по-різному сприймають один і той самий меседж.

Запитання 11

Приховане управління політичною свідомістю і поведінкою людей з метю примусити їх до дії або бездіяльності всупереч власним інтересам називають

варіанти відповідей

ідеологією;

рекламою;

політичним маніпулюванням;

цензурою.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест