Розв'яжіть рівняння
3 6 дівчат і 3 хлопчиків треба вибрати одного учня для чергування в шкільній Їдальні. Яка ймовірність того, що чергуватиме хлопець?
На столі стояла коробка з цукерками. Андрій узяв половину цукерок, а Гануся - третину решти, після чого в коробці залишилося 6 цукерок. Скільки цукерок було в коробці спочатку?
Знайдіть такі значення х, у, щоб кожна з рівностей була правильною
Вкажіть число, яке треба додати до чисельника і знаменника дробу 18/23, щоб отримати дріб, який дорівнює 5/6
У шаховому турнірі брало участь 12 гравців. Турнір проходив за круговою системою, тобто кожен учасник турніру грав з іншим по одному разу. Скільки всього шахових партій було зіграно?
Порівняйте числа a, b ≠ 0, якщо ¾ від а дорівнює ⅔ від b.
Скільки трикутників зображено на рисунку?
Знайдіть таке п'ятицифрове число abcde, щоб двоцифрові числа ab, bc, cd, de були квадратами натуральних чисел.
У черзі до шкільної їдальні стоять Юра, Микола, Володя, Сашко та Олег. Відомо, що Юра стоїть перед Миколою, але після Олега. Володя та Олег не стоять поруч, а Сашко не знаходиться поруч ні з Олегом, ні з Юрком, ні
з Володею. Хто із хлопців стоїть у черзі найпершим?
При яких натуральних значеннях m, n, добуток
mn набуває найбільшого значення, якщо відомо, що m + n = 11?
Скількома способами шість шахістів, серед яких є два майстри спорту, можуть розділитися на дві команди по три спортсмени в кожній для одночасної гри в двох містах так, щоб у кожній команді був майстер спорту?
Кожна непродана одиниця товару в магазині стає дешевшою вдвічі через кожні пів року. Скільки місяців повинен лежати товар, щоб він коштував не більше 10% від своєї початкової ціни?
Чотири дівчинки: Аня, Валя, Галя, Надя розмовляють, ставши в коло. Дівчинка в зеленій сукні (не Аня і не Валя) стоїть між дівчинкою в жовтій сукні і Надійкою. Дівчинка в білій сукні стоїть між дівчинкою в рожевій сукні і Валею. В якій сукні Аня?
Число х становить 1% від числа у. Як треба змінити число у, щоб число х становило від нього 2%?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома