Однорідними членами ускладнено речення ( дві правильні відповіді)
Укажіть, якими членами речення є виділені слова в реченні:
Слова ПОЕТА ПЕРЕКОНЛИВІ, якщо емоції, які вони викликають, довго не покидають нас.
Вставним словом ускладнено речення (розділові знаки пропущено)
Звертанням ускладнено речення (розділові знаки пропущено)
Знайдіть серед поданих речень безособове
Вкажіть серед поданих речень називне.
14. Яким членом речення є виділене слово?
А День був ясний.
Б Хотіла б я піснею стати у сюю хвилину ясну.
В Старий підбадьорював своїх дітей.
Г Вітер весняний пісню співає.
Д Я прийшов подякувати другу.
Синтаксична роль
1. підмет
2. частина складеного дієслівного присудка
3. частина складеного іменного присудка
4. простий присудок
15. Установіть відповідність.
Члени речення
1. присудок
2. обставина
3. означення
4. додаток
Приклад (виділене слово)
А Козак не без долі, дівка не без щастя.
Б Козак мовчить, а все знає.
В І холод не страшний, коли козак молодий
Г Не братайся з козаками мед пити.
Д Козакові Омелькові картопельки тепленької.
Визначте вид односкладного речення. Дарованому коневі в зуби не дивляться.
8. Яким членом речення є виділене слово. Стомились хлопці, присіли спочити.
Простий підмет ужито в реченні
Укажіть просте речення серед складних
Визначіть тип складного речення:
Як разом будемо стояти, наш буде верх.
Укажіть вид складного речення:
Коштовні камінці здатні прикрасити жінку, довершити її образ, проте вони не можуть зігріти холодної днини чи втішити, коли в серці біль.
Укажіть вид складного речення:
Маючи друзів, уважай, що ти володієш скарбом.
Оберіть умову вживання тире в поданому реченні:
Є для серця така покута - забувати скоріше зло.
Оглядаючи троянду,(1) чоловік побачив пуп'янок,(2) який мав скоро розпуститися.
Правильним є обгрунтування вживання розділових знаків у рядку(дві правильні відповіді)
НЕправильно вжито прийменник у словосполученні
Граматично правильно утворено обидва словосполучення в рядку
Синтаксично невдалими є всі речення, окрім
Утвориться правильне речення, якщо до речення Мандруючи горами ... додати частину
Обставину НЕ ТРЕБА виділяти комами
У якому рядку не виділяємо комами порівняльний зворот
Установіть відповідність між виділеним іменником та його синтаксичною роллю.
1) Булава й прапор – обереги історичної пам’яті.
2) Козацькі чайки з’явилися на морі.
3) Не цураймося ж національних святинь.
4) На Хортиці зібралися кошові отамани.
А підмет
Б присудок
В означення
Г обставина
Д додаток
Складнопідрядним із підрядною частиною міри і ступеня є речення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома