Системи безпечності та якості продукції і послуг, методи їх забезпечення

Додано: 25 лютого 2021
Предмет: Економіка, 10 клас
Тест виконано: 505 разів
37 запитань
Запитання 1

Що являє собою сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для управління якістю?



варіанти відповідей

Система якості.

 Контроль якості.

Забезпечення якості.

Поліпшення якості. 

Запитання 2

Які основні завдання управління якістю продукції?


варіанти відповідей

Систематичний контроль якості продукції.

Встановлення причин браку, усунення цих причин і забезпечення виробництва продукції кращої якості.

 Безперервне спостереження, перевірка якості виготовленої продукції.

Перевірка якості продукції на всіх стадіях життєвого циклу. 


Запитання 3

Яке визначення поняття «управління якістю» є правильним?


варіанти відповідей

Скоординована діяльність, що полягає у спрямуванні й контролюванні організації щодо якості.

Розподіл відповідальності, повноважень і взаємовідносин між працівниками.

Система, що дає змогу встановлювати політику і мету й досягати цієї мети.

Забезпечення якості та її покращення у межах системи, що існує. 

Запитання 4

Що означає поняття «система якості»?

 

варіанти відповідей

Основні напрями й цілі організації у сфері забезпечення якості продукції, офіційно сформульовані вищим керівництвом.

Усі планові та систематично виконувані в межах системи якості види діяльності, що підтверджуються в разі відхилень у роботі системи й доводять її до урівноваженого стану, коли достатньо впевненості, що об’єкт задовольнятиме вимоги до якості.

Сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для управління якістю.

 Безперервне спостереження та перевірка, а також аналіз протоколів для пересвідчення в тому, що встановлені вимоги виконуються. 


Запитання 5

З якою метою створюють системи якості продукції?

    


варіанти відповідей

Розроблення та запровадження системи впливу.

Виконання завдань, визначених політикою підприємства у сфері якості.

Забезпечення випуску продукції, що відповідає найкращим світовим зразкам.

Поточний контроль якості. 

Запитання 6

З чого складається «система якості»?

  


варіанти відповідей

 Устаткування та служби забезпечення, необхідні для функціонування організацій.

Норми, правила, державні стандарти.

Один або кілька аудитів, запланованих на конкретний період часу.

Взаємопов’язані функції-процеси. 

Запитання 7

Методичною основою забезпечення якості є … .

    


варіанти відповідей

 Стандарт.

«Петля якості».

 КСУЯП.

Всі відповіді правильні.

Запитання 8

«Петля якості» – це … .

   


варіанти відповідей

Модель життєвого циклу продукції, побудована на базі аналізу основних стадій формування і зміни показників якості.

 Комплексне дослідження ринку, яке починається з маркетингу і закінчується маркетингом.

Концептуальна модель взаємозалежних видів діяльності, що впливають на якість на різних стадіях життєвого циклу продукції – від визначення потреб до оцінювання ступеня їх задоволення.

Усі відповіді є правильними. 

Запитання 9

На етапі розроблення проекту системи управління якістю … .



варіанти відповідей

Розробляють програму аналізу якості продукції.

Виконують заходи з розроблення технічного завдання на систему.

Виконують заходи з розроблення систем технічних та адміністративних заходів, спрямованих на забезпечення виробництва продукції.

  Правильної відповіді немає. 

Запитання 10

У чому суть «процесного підходу»?

  

варіанти відповідей

В устаткуванні та службі забезпечення, необхідних для функціонування організації.

 У взаємозалежних та взаємодіючих видах діяльності, що перетворюють «входи» на «виходи».

У результаті творчого пошуку, що суттєво покращує вирішення проблеми споживача.

У логічному процесі розподілення будь-якої множини на окремі категорії.

Запитання 11

У чому полягає суть типових стадій систем якості продукції?



варіанти відповідей

Документальне оформлення.

Конкретний розподіл обов’язків і повноважень у роботі над проектом.

Усі види діяльності підприємства, що охоплюють усі стадії життєвого циклу продукції та процесів.

 Відповідні програми випробувань і контролю. 

Запитання 12

До видів документації системи управління якістю продукції та послуг належать … .

  

варіанти відповідей

Настанови з якості; політика у сфері якості; протоколи з якості, стандарти.

Настанови з якості; програми; політика у сфері якості; технічні умови; методики; протоколи з якості.

Настанови з якості; політика у сфері якості; методики; протоколи з якості.

Настанови з якості; політика у сфері якості; методики; правила.


Запитання 13

Який документ застосовують для загального опису системи якості?

 


варіанти відповідей

Протокол якості.

Кодекс усталеної практики.

Декларація про відповідність. 

 Настанова з якості.

Запитання 14

Який документ містить деталізовані описи виконання завдання і реєстрації результатів?



варіанти відповідей

Технічні умови.

Задокументовані інструкції.

Форми.

Робочі інструкції. 

Запитання 15

За якої умови система якості продукції може бути ефективною?



варіанти відповідей

Якщо процеси, що її складають, є взаємопов’язаними та сумісними.

Розширення програми виробництва в результаті виготовлення нової продукції.

 Введення в обіг продукції, регламентованої чинними законами.

Відсутність неприпустимого ризику. 

Запитання 16

Що розуміють під створенням систем менеджменту якості?

 


варіанти відповідей

Забезпечення наявності інформації, необхідної для реалізації та моніторингу процесів.

 Розроблення і впровадження у процесі діяльності підприємства.

Встановлення послідовності і взаємодії між цими процесами.

Ідентифікування всіх ключових процесів підприємства. 

Запитання 17

Планування якості – це … .

  


варіанти відповідей

Діяльність, яка встановлює цілі та вимоги до якості, застосування елементів системи якості.

Сукупність операцій, які включають вибір номенклатури показників якості продукції, що оцінюється, і визначення значень цих показників.

Встановлення міри відповідності вимогам норматив-но-технічної документації фактичних значень показників якості продукції.

Діяльність, яка встановлює цілі та вимоги до якості, до і після застосування елементів системи якості. 

Запитання 18

Що означає поняття «політика якості»?



варіанти відповідей

Розподіл відповідальності, повноважень і відносин між працівниками.

Перехід до наступної стадії процесу.

Основні напрями й мету організації у сфері якості, офіційно сформульовані вищим керівництвом.

Розширення програми виробництва в результаті виготовлення нової продукції. 

Запитання 19

Які види моніторингу застосовують для продукції?

 


варіанти відповідей

Внутрішній аудит системи якості; моніторинг реалізації продукції; моніторинг і вимірювання продукції.

Внутрішній аудит системи якості; моніторинг процесів виготовлення продукції; моніторинг і вимірювання продукції.

Внутрішній аудит системи якості; моніторинг постачання сировини; моніторинг і вимірювання продукції.

Внутрішній аудит системи якості; моніторинг процесів виготовлення продукції; моніторинг реалізації продукції. 

Запитання 20

Система управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР у закладах готельно-ресторанного господарства – це … .


варіанти відповідей

Система відсутності ризиків на підприємстві під час виробництва продукції.

Науково-обгрунтована система, що дозволяє створити на підприємстві умови для виробництва безпечної продукції шляхом визначення (ідентифікації) і контролю небезпечних чинників.

Інструмент управління, що забезпечує контролю за небезпечними факторами.

Потужна система, що може застосовуватися до великого спектру простих і складних операцій на підприємстві.

Запитання 21

Що є метою системи НАССР?

    

варіанти відповідей

Ідентифікація небезпечних для споживачів чинників, які можуть виникнути на всьому виробничому ланцюжку, і встановлення контролю з метою гарантування безпечності продукту для споживача.

Контроль за процесом виробництва продукції більш високої якості.

 Досягнення довгострокового успіху шляхом максимального задоволення потреб споживачів, співробітників та суспільства.

Усі відповіді є правильними.


Запитання 22

В яких роках була розроблена концепція НАССР?



варіанти відповідей

1971 р.

1973 р.

1985 р.

1959р.

Запитання 23

Які переваги впровадження системи НАССР в Україні?



варіанти відповідей

Відсутність ризиків на підприємстві під час виробництва продукції.

Виробники стають більш конкурентоспроможними, виробляючи продукти кращої якості, працюючи над тим, щоб заслуговувати на довіру споживачів та успішно боротись за їхній попит.

Споживачі, отримують впевненість в якості та безпечності українських харчових продуктів, які вони купують в українських супермаркетах, ринках, закладах ресторанного господарства.

Виробники стають більш конкурентоспроможними. Споживачі, отримують впевненість в якості та безпечності харчових продуктів.

Запитання 24

Який порядок впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів на основі концепції НАССР у закладах готельно-ресторанного господарства?


варіанти відповідей

Вивчення законодавства, розробка документації, валідація, навчання відповідних працівників, впровадження, коригувальні заходи, верифікація.

Вивчення законодавства, розробка документації, впровадження, коригувальні заходи, верифікація.

Розробка документації, вимоги до процесу, валідація, навчання відповідних працівників, впровадження.

 Вивчення законодавства, розробка документації, валідація, навчання відповідних працівників, впровадження.

Запитання 25

Як називається етап технологічного процесу, на якому можливе проведення контролю і який має суттєве значення для запобігання або усунення ризику, що загрожує безпеці харчового продукту, або для його зменшення до прийнятного рівня?

  

варіанти відповідей

Захід керування.

Критична точка контролю.

Операційна програма-передумова.

Політика щодо безпечності харчових продуктів.


Запитання 26

Які існують категорії ризиків у системі НАССР?

    

варіанти відповідей

Біологічні, психофізіологічні, екологічні, хімічні.

Соціальні, економічні, екологічні, біологічні.

 Біологічні, хімічні, фізичні, якісні.

Політичні, економічні, соціальні, екологічні.

Запитання 27

Кроки або процедури, які контролюють внутрішньовиробничі умови, що надають основу для виробництва безпечної продукції – це … .



варіанти відповідей

Операційні процедури.

Супутні програми НАССР.

Належні Виробничі Практики.

Стандартні Санітарні Операційні Процедури.

Запитання 28

Назвіть всі етапи створення системи НАССР.

 

варіанти відповідей

Збір команди НАССР, опис продукту, визначення передбачуваного використання, побудова процесної діаграми (ПД), перевірка ПД на виробництві, список потенційних ризиків.

Визначення ККТ , встановлення гранично допустимих рівнів за кожною ККТ, встановлення моніторингу за кожною ККТ, встановлення коригувальних дій за можливими відхиленнями, встановлення перевірочних процедур, встановлення процедур документування та ведення записів.

Збір команди НАССР, опис продукту, визначення ККТ, встановлення процедур документування та ведення записів.

Правильна відповідь відсутня.

Запитання 29

Які принципи застосовує система НАССР?

  


варіанти відповідей

Аналіз небезпечних факторів, встановлення ККТ, впровадження документування всіх процедур та протоколів.

Аналіз небезпечних факторів, встановлення ККТ, критичних меж, процедури моніторингу, коригувальних дій, процедури верифікації, впровадження документування всіх процедур та протоколів.

Аналіз небезпечних факторів, встановлення процедури моніторингу, верифікації, впровадження документування всіх процедур та протоколів.

Визначення ККТ , встановлення гранично допустимих рівнів за кожною ККТ, встановлення моніторингу за кожною ККТ, встановлення коригувальних дій за можливими відхиленнями, встановлення перевірочних процедур, встановлення процедур документування та ведення записів. 

Запитання 30

Які вимоги системи НАССР використовують підприємства готельно-ресторанного господарства?


варіанти відповідей

 Підприємства мають створити, задокументувати і підтримувати систему для гарантії того, що всі відомі потенційні ризики в межах сфери використання системи були ідентифіковані і що здійснюється управління усіма суттєвими ризиками таким чином, щоб її продукція не нанесла шкоди споживачеві.

Підприємства розробляють необхідну документацію, щоб система відповідала вимогам до неї.

Підприємства використовують задокументовані процедури та НАССР-план для забезпечення якості продукції, що виготовляють.

Правильна відповідь відсутня.

Запитання 31

Що є необхідною умовою розробки і впровадження системи контролю безпечності продукції на підприємствах готельно-ресторанного господарства?


варіанти відповідей

 Налагодження випуску якісної та безпечної продукції.

Створення робочої групи HACCP.

Застосування міжнародного досвіду в сфері контролю якості продукції.

Розроблення технічної документації щодо впровадження системи контролю безпечності продукції.

Запитання 32

Хто входить до робочої групи НАССР?



варіанти відповідей

Фахівці, що володіють спеціальними знаннями й досвідом, персонал, що безпосередньо бере участь у повсякденній діяльності по обробці продукції, експерт по ризиках для здоров'я населення, пов'язаних із продуктами харчування або процесами виробництва.

 Фахівці, що володіють спеціальними знаннями законодавчих актів, щодо безпеки харчових продуктів, працівники підприємства.

Провідні фахівці підприємства.

Фахівці підприємства, що пройшли спеціальне навчання.

Запитання 33

Якими знаннями повинні володіти представники робочої групи НАССР?



варіанти відповідей

Прикладні аспекти мікробіології харчових продуктів, принципи й методи НАССР.

Принципи й методи НАССР.

Знання технології виробництва, устаткування, використовуване на лініях виробничого процесу, практичні аспекти виробництва, потоковість технологічних операцій,  прикладні аспекти мікробіології харчових продуктів, принципи й методи НАССР.

 Знання технології виробництва потоковість технологічних операцій,  прикладні аспекти мікробіології харчових продуктів; принципи й методи НАССР.

Запитання 34

Які першочергові завдання стоять перед командою робочої групи НАССР?

  


варіанти відповідей

Проведення досліджень конкретного продукту й процесу.

Визначення типу (-ів) небезпек, які повинні бути включені в дослідження.

 Визначення частини виробничого ланцюга для вивчення.

Всі відповіді правильні.

Запитання 35

Як правильно охарактеризувати поняття «програми-передумови»?

  

варіанти відповідей

Процедури, які стосуються виробничих умов для виготовлення безпечної продукції.

Загальні принципи, що складають основу для забезпечення харчової гігієни.

Базові умови та комплекс дій, необхідні для підтримання у всьому харчовому ланцюгу гігієнічного навколишнього середовища, придатного для виробництва, оперування та постачання безпечних кінцевих продуктів і безпечних харчових продуктів для споживання людиною.

 Процедури, що засновані на принципах аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.  


Запитання 36

Який документ складається за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР?


варіанти відповідей

Свідоцтво.

Акт.

 Сертифікат.

Протокол.

Запитання 37

Яке поняття характеризує, що харчовий продукт не спричинить шкоди споживачеві, якщо його приготовлено та/або спожито в їжу відповідно до його використання за призначенням?

 


варіанти відповідей

Небезпечний харчовий продукт.

Безпечність харчових продуктів.

Належна якість харчових продуктів.

Продукт, що не несе загрозу життю та здоров’ю людини.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест