Системи сервісних технологій

Додано: 22 березня 2021
Предмет: Економіка
Тест виконано: 59 разів
25 запитань
Запитання 1

Які три ключових поняття використовуються при визначенні сервісу

варіанти відповідей

опитування, професіоналізм, якість

послуга, попит, фахівець

діяльність, потреба і послуга

Запитання 2

Які головні форми людської діяльності покладені в основу класифікації сервісної діяльності

варіанти відповідей

дослідницька

споживча 

ціннісно-орієнтаційна

Запитання 3

До напряму комунікативної сервісної діяльності можна віднести

варіанти відповідей

рекламні послуги

організацію конференцій, виставок, переговорів, спілкування в Інтернеті

психодіагностику

Запитання 4

Фактори, які не впливають на розвиток сервісної діяльності

варіанти відповідей

рівень розвитку економіки і господарська система

мораль і культурні традиції, що склалися в суспільстві

громадські структури: політичні партії

Запитання 5

У чому полягає невідчутність послуги

варіанти відповідей

процес надання та споживання послуг протікає одночасно, і споживачі є безпосередніми учасниками цього процесу

послуги не можуть бути протестовані і оцінені перш, ніж покупець їх оплатить

вони багато в чому залежать від кваліфікації працівника, його індивідуально-особистісних рис і настрою

Запитання 6

Стан людини, що складається на основі протиріччя між наявним і необхідним (або тим, що здається людині необхідним) і спонукає його до діяльності щодо усунення даного протиріччя, це

варіанти відповідей

попит

потреба

мотивація

Запитання 7

Відмінними рисами послуг є

варіанти відповідей

нерозривність виробництва і споживання послуги

не здатність до зберігання послуг

незабутність послуг

Запитання 8

Під методом або формою обслуговування слід розуміти

варіанти відповідей

певний спосіб надання послуг замовнику

надання інформації клієнту

надання послуги клієнту

Запитання 9

Сервісна діяльність - це

варіанти відповідей

активність людей, що вступають у специфічні взаємодії з реалізації суспільних, групових та індивідуальних послуг

управління підприємством сфери сервісу (наприклад, автосервісом, банком)

продукт праці, корисний ефект якого виступає у формі товару

Запитання 10

Послуга володіє наступними якостями

варіанти відповідей

здатність до зберігання і транспортування

невіддільність від свого джерела

незмінністю якості

Запитання 11

До некомерційних послуг належать

варіанти відповідей

послуги підприємств туризму та відпочинку

послуги організацій громадського харчування

послуги благодійних фондів

Запитання 12

Метою сервісної діяльності є

варіанти відповідей

задоволення людських потреб

дослідження ринку послуг

виробництво послуг

Запитання 13

Контактної зоною не є

варіанти відповідей

зона ремонту побутової техніки

робоче місце перукаря

робоче місце стоматолога

Запитання 14

Одержання послуги без особистої взаємодії з виконавцем послуги називають

варіанти відповідей

безконтактним

формальним

безоплатним

Запитання 15

Фізичні потреби це потреби

варіанти відповідей

у громадській діяльності

у ві сні

у творчій діяльності

Запитання 16

Методи задоволення сферою сервісу людських потреб

варіанти відповідей

безконтактне обслуговування

фірмове обслуговування

неформальне обслуговування

Запитання 17

Процес прийняття рішення споживачем про покупку складається з наступних стадій

варіанти відповідей

пошук інформації, усвідомлення проблеми, оцінка варіантів, рішення про покупку

усвідомлення проблеми, пошук інформації, оцінка варіантів, рішення про покупку, реакція на покупку

реакція на покупку, пошук інформації, усвідомлення проблеми, рішення про покупку, реакція на покупку

Запитання 18

У практичній психології виділяють чотири міжособистісних відстані. Інтимна відстань - спілкування близьких або добре знайомих людей

варіанти відповідей

0 - 45см

45 - 120 см

120 - 400 см

Запитання 19

Франчайзинг - це

варіанти відповідей

компанія-власник відомої торгової марки дозволяє іншій компанії ставити цю торгову марку на свою продукцію, але при цьому отримує право контролю якості продукції, початковий внесок і відсоток від валового прибутку

компанія-власник відомої торгової марки дозволяє іншій компанії ставити цю торгову марку на свою продукцію, але при цьому отримує право контролю якості

компанія-власник відомої торгової марки продає торгову марку іншій компанії

Запитання 20

Зовнішні фактори, що впливають на купівельну поведінку

варіанти відповідей

соціальний статус

вигода

мотив

Запитання 21

Характеристика послуг

варіанти відповідей

невизначеність якості

можуть накопичуватися

передача власності

Запитання 22

Характеристика товарів

варіанти відповідей

неоднорідність

індивідуальність

відчутність

Запитання 23

Види сервісу за змістом робіт. Жорсткий сервіс - це

варіанти відповідей

включає в себе всі послуги з підтримки працездатності, безвідмовності і заданих параметрів роботи (виконання нормативів, що регламентують виконання послуги)

включає комплекс інтелектуальних послуг, пов'язаних з більш ефективною експлуатацією товару в конкретних умовах роботи у даного споживача, а також з розширенням сфери корисності товару для нього

сервіс не пов'язаний з проданим товаром, наданою послугою, а націлений на підтримку хороших взаємин зі споживачем

Запитання 24

Розробка нових товарів і послуг: подібності та відмінності. Основні подібності

варіанти відповідей

розробляються для того, щоб забезпечити вирішення проблем покупця, задоволення або вигоду

відповідність технічним умовам і стандартам

вимагає багатьох ресурсів, таких як сировина, напівфабрикати, робоча сила і енергія

Запитання 25

Ієрархія потреб постає у вигляді сходів з п'яти ступенів

варіанти відповідей

потреба в самореалізації (самоствердженні) потреба в безпеці і благополуччі, фізіологічні потреби, потреба в любові (приналежності кому-небудь), потреба в повазі

фізіологічні потреби, потреба в безпеці і благополуччі, потреба в любові (приналежності кому-небудь), потреба в повазі, потреба в самореалізації (самоствердженні)

потреба в любові (приналежності кому-небудь), потреба в повазі, потреба в безпеці і благополуччі, потреба в самореалізації (самоствердженні), фізіологічні потреби

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест