Які три ключових поняття використовуються при визначенні сервісу
Які головні форми людської діяльності покладені в основу класифікації сервісної діяльності
До напряму комунікативної сервісної діяльності можна віднести
Фактори, які не впливають на розвиток сервісної діяльності
У чому полягає невідчутність послуги
Стан людини, що складається на основі протиріччя між наявним і необхідним (або тим, що здається людині необхідним) і спонукає його до діяльності щодо усунення даного протиріччя, це
Відмінними рисами послуг є
Під методом або формою обслуговування слід розуміти
Сервісна діяльність - це
Послуга володіє наступними якостями
До некомерційних послуг належать
Метою сервісної діяльності є
Контактної зоною не є
Одержання послуги без особистої взаємодії з виконавцем послуги називають
Фізичні потреби це потреби
Методи задоволення сферою сервісу людських потреб
Процес прийняття рішення споживачем про покупку складається з наступних стадій
У практичній психології виділяють чотири міжособистісних відстані. Інтимна відстань - спілкування близьких або добре знайомих людей
Франчайзинг - це
Зовнішні фактори, що впливають на купівельну поведінку
Характеристика послуг
Характеристика товарів
Види сервісу за змістом робіт. Жорсткий сервіс - це
Розробка нових товарів і послуг: подібності та відмінності. Основні подібності
Ієрархія потреб постає у вигляді сходів з п'яти ступенів
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома