Розробка цінової стратегії у загальному вигляді містить .......етапи
Оцінка витрат на виробництво й збут, а також виявлення й аналіз тих витрат, які можуть змінюватися в разі зміни обсягів випуску (продажів) унаслідок зміни цін це дії етапу
Фінансовий аналіз проводиться на етапі
Вибір остаточної цінової стратегії відбувається етапі
Тип стратегій ціноутворення за показниками якості та ціни коли:
Якість товару висока, а ціна низька називається ......
Ціна постійно змінюється при зміні співвідношення попиту та пропозиції на ринку це ....
Ціна встановлюється прямозалежно від співвідношення попиту та пропозиції і поступово знижується в міру насичення ринку це
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома