Яке з поданих речень є складним реченням із сурядним та підрядним зв'язком?
Яке з поданих речень є реченням з сурядним і підрядним зв'язком?
Яке з поданих речень є складним реченням з різними видами зв'язку?
Серед поданих речень вкажіть складне речення з різними видами зв'язку
Кількість кабінок є символічною: навколо Лондона є тридцять два містечка; до речі, один оберт колеса триває також тридцять дві хвилини.
Дане речення
Тире потрібно поставити в складному безсполучниковому реченні (розділові знаки вилучено)
У якому з поданих речень на місці трьох крапок потрібно поставити двокрапку
Вкажіть речення, яке відповідає схемі [ ]: [ причина ] (розділові знаки пропущено)
Яке з поданих речень є реченням із сурядним і підрядним зв'язком?
Яке з поданих речень є складним з різними видами зв'язку?
Правильно вибирати одяг – це своєрідне мистецтво, і тому основи дрес-коду часто вивчають у багатьох закладах освіти та великих корпораціях.
Дане речення
Вибрати речення з різними видами зв’язку, де правильно розставлені розділові знаки.
Вкажіть варіант відповіді, у якому немає пунктуаційних помилок
Не є складним безсполучниковим речення
Яке з поданих речень є реченням із сурядним і підрядним зв'язком?
Яке з поданих речень є складним реченням з різними видами зв'язку?
Позначте речення, що відповідає такій характеристиці: складне речення з різними типами синтаксичного зв’язку (сполучниковим і безсполучниковим):
Серед поданих речень вкажіть складне речення з різними видами зв'язку
Яке з поданих речень є складним з різними видами зв'язку?
Яке з поданих речень є складним реченням із сурядним та підрядним зв'язком?
Визначити рядок, у якому правильно вказано вид зв’язку між частинами складного речення.
Потрібно робити лише те, що бажають твоя душа й серце, і тільки тоді людина досягне вершини своєї творчості.
13.У якому БСР частини протиставляються?
14. Вкажіть, у якому БСР одна з частин виражає причину (розділові знаки пропущено)
16. Які з поданих безсполучникових речень можна перебудувати на складнопідрядні?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома