Вкажіть речення, у якому частини поєднані за допомогою сполучникового складносурядного та складнопідрядного зв'язку.
Коми мають ставитись на місць усіх цифр, окрім:
Сідати на стілець не хотілося (1) бо якщо його стануть допитувати (про що? про що?) (2) то вже неодмінно посадовлять на стілець (3) і примусять сидіти довго-довго (4) велітимуть думати(5) зважувати.
Кома має ставитись на місці усіх цифр окрім:
Батько наш загинув несподівано (1) в перші дні війни (2) ми все ще сподівались (3) що його випустять(4) і ми ще не збагнули (5) що лишились самі(6) коли війна розгорілась (7) насправді.
За допомогою сполучникового підрядного зв'язку поєднуються частини реченя (цифра позначає наступну частину) (декілька правильних відповідей)
(1)Хліборобська праця звично панує тут, (2) усе відбувається в ніби неквапливому, розміреному ритмі, (3) а насправді спішать, (4) щоб устигнути, (5) щоб із вирощеного — не втратити ні зернини, (6) бо ж відомо: (7) нива раз на рік родить!
Дика груша облита білим молоком, і в тому пахучому білому молоці, що стиха піниться, бджоли неначе киплять, неначе варяться зі струнним оксамитовим гудінням.
У поданому реченні поєднуються такі типи зв'язку
Правильно підібрано синоніми до всіх слів, ОКРІМ
Омоніми вжито в рядку
Синонімічним до фразеологізма ЛАМАТИ ШАПКУ є
Пароніми вжито в реченні
Лексичну помилку допущено в рядку
Оберіть слово, яке має бути на місці пропуску:
Нам потрібно розробити _________ план дій
Спрощення приголосних на письмі треба позначати в усіх словах рядка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома