Яке речення називається складним?
Вказати рядок, у якому всі сполучники сурядні
Вказати безсполучникове складне речення
Складним з різними видами зв’язку є речення:
Складнопідрядним є речення:
Сонце зайшло (1) та відблиски неба ще живуть на високих(2)зелених курганах (3) що (4) скільки глянеш (5) височать по всьому степу.
Кόму треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
варіанти відповідей
Кілька частин, що входять у складне речення, можуть поєднуватися
Скільки граматичних основ у реченні:
Мати вірила: земля все знає, що говорить чи думає чоловік; на самоті вона тихенько розмовляла з нею, довіряючи свої радощі, болі і просячи, щоб вона родила на долю всякого...(М.Стельмах)
Укажіть складне речення, що має чотири частини
Прочитайте речення.
Я відриваю голову від землі, а біля мене аж перехитується од сміху Люба, у її руці погойдується чимось напакована торбинка, і дівчина кладе її на те саме місце, до якого тиснулось моє вухо (М.Стельмах).
Правильну кількість граматичних основ у цьому реченні зазначено в рядку
Безсполучниковим є речення:
Який розділовий знак пропущено в складному реченні:
Бабуся, яка готувала сніданок мимоволі задивилась на ранкове світило: нічого кращого в світі немає за схід сонця!
Визначте тип речення
Розкішно вбраний, сад густий стоїть, і ллється спів пташок дзвінкий.
Складним є речення в рядку
Складним називають речення, яке складається із
Кома не ставиться в реченні (розділові знаки пропущено):
Позначте складносурядні речення
Кому з крапкою треба поставити в реченнях на місці пропуску
Складним з різними видами зв’язку є речення:
У складносурядному реченні треба поставити тире
Кому не ставлять між частинами складносурядного речення (розділові знаки пропущено)
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Здійнявся вітер…» обрати
Складносурядне речення утвориться, якщо до фрагмента «Уранці землю притрусив легкий сніжок...» додати
Розділовий знак між частинами складносурядного речення:
В очереті кахкала дика качка і сплескувала велика риба.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома