Соціально - економічний розвиток західноукраїнських земель на початку ХХ ст.

Додано: 23 квітня 2020
Предмет: Історія України, 9 клас
Тест виконано: 570 разів
11 запитань
Запитання 1

Основними галузями промисловості Галичини залишалися:

варіанти відповідей

нафтова, металургійна, соляна.

нафтова, соляна, лусорубна.

соляна, вугільна, металургійна

Запитання 2

В Галичині на початку ХХ ст. буре вугілля використовували на :

варіанти відповідей

залізницях.

заводах

Запитання 3

На початку ХХ ст. на Закарпатті традиційно розвивалося :

варіанти відповідей

тваринництво.

виноградництво.

садівництво.

Запитання 4

Освітньо - економічний конгрес, для зміцнення кооперативного рух був проведений:

варіанти відповідей

1910 року у Львові.

1909 року у Львові.

1909 року у Закарпатті.

1910 року на Буковині.

Запитання 5

Найменше кооперативний рух був розвинений у :

варіанти відповідей

Галичині.

Буковині.

Закарпатті.

Запитання 6

Кооперативний рух сприяв занепаду:

варіанти відповідей

господарств фермерського типу.

патріархального укладу селянського господарства

Запитання 7

Які галузі промисловості західноукраїнських земель були привабливими для іноземного капіталу?

варіанти відповідей

соляна, лісообробна.

нафтодобувна, лісообробна.

металургійна, нафтодобувна.

Запитання 8

Що стало одним із головних джерел прибутку краю?

варіанти відповідей

експорт зерна.

експорт худоби.

експорт сировини.

Запитання 9

Другим багатством західноукраїнських земель після нафти було:

варіанти відповідей

сіль.

ліс.

метал.

Запитання 10

Які були причини еміграції населення Західної України?

варіанти відповідей

злидні, безробіття.

війна,голод.

Запитання 11

Чому за сприятливих економічних умов розвиток західноукраїнських земель був дуже повільним?

варіанти відповідей

близько 90% експотру становила сировина;

безробіття, злидні змушувало людей емігрувати;

сільське господарство малоефективне;

слабо розвинена металургійна промисловість;

розвивалася лише легка та харчова промисловість

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест