1. Яке твердження є помилковим?
1. Позначте правильне твердження.
1. Позначте три ознаки економічного розвитку Наддніпрянської України на початку ХХ ст.
1. Концентрація промислового виробництва в металургійній, вугільній і залізорудній галузях Наддніпрянської України на початку ХХ ст. сприяла
1. Проаналізуйте цифрові дані і позначте період на початку ХХ ст., який вони характеризують. "Під час скорочення виробництва в цей період або повного припинення діяльності багатьох заводів, копалень шахт понад 100 тис. працівників України стали безробітними, а тим, хто працював, значно зменшили платню, і їхній робочий день становив не менше 12-16 годин; із 56 доменних печей Півдня працювали 23, із 79 копалень Криворіжжя - 41, випуск паровозів на Харківському паровозобудівному заводі скоротився з 185 до 120, на Луганському - зі 151 до 107; на складах цукрових заводів України, які давали не менше як 60% цукру-рафінаду в усій Російській імперії, накопичилося понад 6 млн. пудів нереалізованої продукції"
1. Позначте назву української політичної партії Наддніпрянщини, яка була утворена через 10 років після заснування Русько-Української радикальної партії в Західній Україні.
Назвіть прізвища лідерів української політичної партії, заснованої в 1902 р. Серед основних тез її програми були: створення "єдиної, нероздільної самостійної демократичної республіки Україна", "Україна - для українців".
Прочитайте викладені в цій праці основні засади боротьби за національну українську державність і позначте її назву (вона стала програмою Революційної української партії).Основні засади боротьби за національну українську державність:"Усі, хто на цілій Україні не за нас, ті проти нас";"Україна - для українців";""Поборемо або вмремо".
Позначте 4 варіанти. Маніфест Миколи ІІ:
Яка подія відбулася 3 червня 1907 р.?
якими були позитивні наслідки революції 1905-1907 рр. для українства Наддніпрянської України?
Укажіть завдання, що мали бути вирішені в ході земельної реформи П. Столипіна?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома