Який вид монополій найбільше розвивався на українських землях в перші десятиліття ХХ століття?
Які іноземні капітали в основному контролювали промисловість України на початку ХХ століття? (4 правильні відповіді)
Який український меценат став ініціатором заснування "ОХМАТДИТу"?
Який регіон України на початку ХХ століття спеціалізувався на вирощувані товарної пшениці?
Продаруд", "Продвугілля", "Продамет", "Урожай" - це ...
Центр вугільної промисловості на українських землях на початку ХХ ст.?
З якою діяльністю пов`язані люди, зображені на фото?
На український землях, які перебували під владою Російської імперії на початку ХХ ст., 80 % селян були...
Проблема, яка значно вплинула на розвиток української промисловості на початку ХХ ст.
Добровільне об'єднання людей, які на пайових засадах спільно займаються певним видом господарської діяльності - це...
Батько кооперативного руху Наддніпрянської України, його ще називали "артільний батько"
Першим синдикатом Наддніпрянської України став...
Що свідчило про модернізаційні процеси в сільському господарстві на початку ХХ ст.( 3 правильні відповіді)
На яких галузях трималася промисловість України?
Продовжіть речення:
"90 % посівних площ України припадало на..."
Зростання кількості великих підприємств і зосередження на них значної частини засобів виробництва, робочої сили та продукціі це - ...
Особливістю монополій на українських землях було те ,що їх контролював іноземний капітал.Яка країна не вкладала свої інвестиціі в Наддніпрянську Україну?
Процес створення великого машинного виробництва це - ...
Вкажіть регіони України, які за рівнем промислового розвитку розвивалися найбільш динамічно...
У якій галузі промисловості Наддніпрянської України вітчизняні підприємці на початку XX ст. посідали провідне місце?
На карті заштриховано українські землі, що наприкінці
ХІХ– на початку ХХ ст. спеціалізувалися на товарному
На картосхемі штрихуванням позначено регіон, до якого наприкінці XIX - на початку XX ст. спрямовувалися іноземні інвестиції у
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома