СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЕЛЬ В СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ на початку ХХ столітті

Тест виконано: 114 разів
12 запитань
Запитання 1

До складу яких держав входили українські землі

на початку ХХ ст.?

варіанти відповідей

Російської та Австрійської імперій

Російської та Австро-Угорської імперій

Російської, Австрійської імперій і королівства Румунії

Російської, Австро-Угорської імперій і королівства Польського

Запитання 2

На скільки губерній поділялася територія Наддніпрянська Україна?

варіанти відповідей

шість

сім

вісім

дев'ять 

Запитання 3

Модернізація - це …

варіанти відповідей

об’єднання підприємств, створене в умовах по силення конкурентної боротьби, щоб узгоджувати дії з виробництва і збуту товарів з метою одержання максимальних прибутків.

оновлення, удосконалення відповідне до сучасних вимог і смаків. 

зосередження засобів виробництва, працівників та обсягів виробництва на великих підприємствах.

створення та прискорений розвиток великої промисловості, перехід  виробництва на якісно новий технологічний та організаційний рівень.

Запитання 4

Індустріалізація - це …

варіанти відповідей

об’єднання підприємств, створене в умовах по силення конкурентної боротьби, щоб узгоджувати дії з виробництва і збуту товарів з метою одержання максимальних прибутків.

докорінна якісна зміна, різкий стрибкоподібний перехід від одного якісного стану до іншого.

зосередження засобів виробництва, працівників та обсягів виробництва на великих підприємствах.

створення та прискорений розвиток великої промисловості, перехід виробництва на якісно новий технологічний та організаційний рівень.

Запитання 5

Економічна криза, що охопила Наддніпрянську Україну в 1900–1903 рр., спричинила


варіанти відповідей

націоналізацію важкої промисловості.

концентрацію промислового виробництва.

втрату економічної першості регіону в Російській імперії.

занепад добувної та металургійної галузей промисловості.

Запитання 6

У ХІХ – на початку ХХ ст. розвиток машинної індустрії пройшов такі стадії розвитку:  промисловий переворот – індустріалізація – монополізація.  Реформи 60 – 70-х років ХІХ ст. на Наддніпрянській Україні сприяли


варіанти відповідей

початку промислового перевороту. 

промислового перевороту та розгортанню індустріалізації. 

завершенню індустріалізації та початку монополізації. 

завершенню монополізації. 

Запитання 7

Яке поняття пропущено в уривку з джерела?

У 1902 р. виник __________ «Продамет» – товариство для реалізації виробів металургійних заводів, ядром якого були підприємства Півдня Росії. «Продамет» реалізовував 75 % листового заліза імперії.

варіанти відповідей

синдикат

картель

трест

корпорація

Запитання 8

Концентрація промислового виробництва в металургійній, вугільній і залізорудній галузях Наддніпрянської України початку ХХ ст. сприяла


варіанти відповідей

розгортанню промислового перевороту

утворенню монополістичних об’єднань

проникненню іноземного капіталу

завершенню індустріалізації

Запитання 9

На початку ХХ століття в Наддніпрянщині розгортався процес

варіанти відповідей

промислового перевороту

індустріальної революції

індустріалізації та монополізації

непу

Запитання 10

Конфігурація розміщення залізниць у Наддніпрянщині наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття визначалася:

варіанти відповідей

потребами пасажирських перевезень

воєнно-стратегічними потребами

політичними потребами

економічними потребами

Запитання 11

У Наддніпрянській Україні провідними галузями економіки були:

варіанти відповідей

хімічна, цукрова, вугледобувна

металургійна, харчова, вугледобувна 

хімічна вугледобувна, металургійна

машинобудівна, хімічна, цукрова

Запитання 12

Укажіть причини аграрного перенаселення Наддніпрянської України наприкінці XIX ст.

варіанти відповідей

демографічний вибух і збереження великого землеволодіння

соціальне розшарування селянства та зростання чисельності робітників

скасування панщини та міграція селянства із західноукраїнських земель

поразка першої Російської революції та проведення Столипінської реформи

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест