Співвідношення між сторонами та кутами у прямокутному трикутнику (рефлексія)

Контроль д.з. + рефлексія

Додано: 7 лютого
Предмет: Геометрія, 8 клас
7 запитань
Запитання 1

Як знайти катет, який лежить проти гострого кута φ, якщо відома гіпотенуза?

варіанти відповідей

с sin φ

с/sin φ

с cos φ

с/cos φ

Запитання 2

Як знайти катет, прилеглий до гострого кута φ, якщо відома гіпотенуза?

варіанти відповідей

с sin φ

с/sin φ

с cos φ

с/cos φ

Запитання 3

Як можна знайти гіпотенузу, якщо відомі гострий кут φ і прилеглий до нього катет?

варіанти відповідей

a sin φ

a/sin φ

a cos φ

a/cos φ

Запитання 4

Як можна знайти гіпотенузу, якщо відомі гострий кут φ і протилежний йому катет?

варіанти відповідей

a sin φ

a/sin φ

a cos φ

a/cos φ

Запитання 5

№608(1). У трикутнику DEF відомо, що ∠Е=90⁰. Знайти DE, якщо DF=18 см, cosD=2/9

варіанти відповідей

81

4

1/81

Запитання 6

№608(2). У трикутнику DEF відомо, що ∠Е=90⁰. Знайти DF, якщо EF=3,5 см, cosF=0,7

варіанти відповідей

5

0,2

2,45

Запитання 7

№608(3). У трикутнику DEF відомо, що ∠Е=90⁰. Знайти ЕF, якщо DE=2.4 см, tgD=11/12

варіанти відповідей

11/28.8

28.8/11

2,2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест