Спрямованість - на знання частини курсу МНУМ

Додано: 25 листопада 2022
Предмет: Українська мова
Тест виконано: 47 разів
20 запитань
Запитання 1

До принципів звукового аналітико-синтетичного методу відносять...

варіанти відповідей

розв’язування виховних завдань

усі варіанти правильні

диференційований та індивідуальний підхід до учнів

складо-звуковий аналіз слова, елементи моделювання

Запитання 2


Оберіть варіант, у якому вказано всі періоди навчання грамоти

варіанти відповідей

Звуковий, Буквенний

Добукварний, Післябукварний

немає правильного варіанту

Добукварний, Букварний, Післябукварний

Запитання 3


У якому класі здійснюється початковий курс навчання грамоти?

варіанти відповідей

1

2

4

3

Запитання 4


Що є основною мовною одиницею в Букварний період?

варіанти відповідей

речення

звук

склад

буква

Запитання 5

Урок читання на опрацювання нового звука і букви розпочинається

варіанти відповідей

читанням букв

читанням складів

підготовчими артикуляційно-слуховими вправами

читанням слів

Запитання 6

Скільки голосних звуків в українській мові?

варіанти відповідей

7

6

10

Запитання 7

Яке визначення процесу сприйняття художньої літератури дає методика розвитку мови?

варіанти відповідей

розуміння змісту літературних творів

активний вольовий процес, який передбачає внутрішнє сприяння, переживання разом з героями

пасивний процес слухання художнього тексту

знання тексту й уміння відповідати на запитання за його змістом

Запитання 8

Що перебуває в центрі уваги функціонального напрямку досліджень дитячої мови?

варіанти відповідей

проблема підготовки до навчання грамоти

різні рівні системи мови

питання вдосконалення граматичної будови мови

формування здібностей до елементарного усвідомлення мовленнєвих явищ

формування навичок володіння мовою та її комунікативною функцією

Запитання 9

Які методи застосовуються у навчанні лексикології молодших школярів?

варіанти відповідей

бесіда

метод вправ

робота з підручником

усі відповіді правильні

спостереження й аналіз мовних явищ

зв'язний виклад матеріалу вчителем

Запитання 10

Що таке текст?

варіанти відповідей

група речень, які описують явища життя

різновид творів масової культури (прозаїчні твори, кінофільми, комікси), в яких розкривається певна таємниця, пов'язана зі злочином.

одне чи кілька речень, пов'язаних між собою за змістом.

завершене усне або письмове висловлювання на певну тему, в якому можна визначити мікротеми,

сукупність тематично об'єднаних речень, в одному з яких називається тема

Запитання 11

Ознаки тексту

варіанти відповідей

 завершеність, точність, анонімність

нелогічність,задум,кінцівка

задум,зв'язність,завершеність

великий обсяг, речення не пов'язані граматично

Запитання 12

Які прийоми використовують на уроках граматики

варіанти відповідей

повідомлення, бесіда, спостереження за мовним матеріалом, граматичний розбір, робота з підручником

аналіз, синтез, порівняння, абстрагування, конкретизація, узагальнення, індукція

заміна мовних одиниць співвідносними, лінгвістичний і стилістичний експерименти, алгоритмізація

Запитання 13

Одиниці вивчення синтаксису

варіанти відповідей

словосполучення й речення

розділові знаки

головні й другорядні члени речення

підмет і присудок

Запитання 14

Вивчення іменника в початкових класах передбачає:

варіанти відповідей

розширення знань про лексичне значення слова, формування навичок правопису відмінкових закінчень іменників, збагачення словника учнів новими іменниками і розвиток навичок точного використання їх у мові

формування граматичного поняття про іменник, формування навичок правопису відмінкових закінчень іменників, збагачення словника учнів новими іменниками і розвиток навичок точного використання їх у мові

формування граматичного поняття про іменник, формування навичок правопису відмінкових закінчень іменників, збагачення словника учнів антонімами, синонімами, омонімами

Запитання 15

Автори сучасних освітніх програм для початкової школи НУШ

варіанти відповідей

Савченко О., Шиян Р.

Пономарьова К.

Большакова І., Пристінська М.

Вашуленко М., Вашуленко О.

Запитання 16

Для формування граматичного поняття «рід іменників» у третьому класі доцільно використати:

варіанти відповідей

евристичний метод та таблиці

тренувальні вправи

коментоване письмо

читання правила із підручника

Запитання 17

Прикметники роблять наше мовлення:

варіанти відповідей

виразним, голосним

усним, письмовим

багатшим, досконалішим

Запитання 18

Яке визначення процесу сприйняття художньої літератури дає методика розвитку мови?

варіанти відповідей

активний вольовий процес, який передбачає внутрішнє сприяння, переживання разом з героями

розуміння змісту літературних творів

визначення жанру художніх творів

пасивний процес слухання художнього тексту

Запитання 19

Морфеміка - це..?

варіанти відповідей

розбір слова за морфемами

спосіб творення слів

розбір слова за будовою

розділ мовознавства, що вивчає поділ слова на морфеми

Запитання 20

Яка морфема (значуща частина слова) служить для утворення форм одного й того самого слова?

варіанти відповідей

суфікс

префікс

закінчення

корінь

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест