Олімпіада 9

Тест виконано: 3 рази
12 запитань
Запитання 1

Стаття 42 Господарського кодексу України стверджує, що самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик

господарська діяльність, що здійснюється суб’єктами го-

сподарювання (підприємцями) з метою досягнення еконо-

мічних і соціальних результатів та одержання прибутку називається

варіанти відповідей

бізнес

підприємництво

соціальне підприємництво

соціальне шкільне підприємництво

Запитання 2

Оберіть правильне визначення:

соціальне шкільне підприємництво - це

варіанти відповідей

це бізнесова діяльність із вирішення локальних або гло-

бальних соціальних проблем учнями закладу освіти (шко-

ли, коледжу, технікуму тощо) за сприяння старшого кура-

тора (учителя, підприємця, одного з батьків), яка включає

в себе виробництво і продаж товарів або послуг.

це бізнесова діяльність із вирішення локальних або гло-

бальних соціальних проблем учнямивчителями закладу освіти (шко-

ли, коледжу, технікуму тощо) за сприяння старшого кура-

тора (учителя, підприємця, одного з батьків), яка включає

в себе виробництво і продаж товарів або послуг.

це бізнесова діяльність із вирішення локальних або гло-

бальних соціальних проблем учнями закладу освіти (шко-

ли, коледжу, технікуму тощо) за сприяння старшого кура-

тора (учителя, підприємця, одного з батьків), яка включає

в себе виробництво і продаж виключно товарів масового вжитку.

Запитання 3

Соціальне підприємництво може існувати, коли така діяльність відпові-

дає хоча б одному з трьох основних критеріїв (обери, які ці 3 критерії):

варіанти відповідей

Розподіл прибутку

Працевлаштування представників уразливих категорій населен-

ня

Вирішення соціальної проблеми продуктом (товаром або послу-

гою).

Збільшення прибутку за рахунок підвищення цін для вразливих категорій населення

Створення продукту тільки для заможних верств населення і перерозподіл прибутку лише на розвиток підприємства та збагачення його власників

Запитання 4

Інтегрована якість особистості, що базується на кре-

ативності, творчості, інноваційності, здатності до ризику,

спроможності планувати, самоорганізовуватися й органі-

зовувати підприємницьку діяльність, утілювати ідеї у сферу

економічного життя, розв’язувати конфліктні ситуації, ухва-

лювати рішення, брати на себе відповідальність, формува-

ти моделі поведінки, необхідні для успішного розв’язання

нагальних виробничих проблем називається

варіанти відповідей

підприємницька компетентність

проєктно-технологічна компетентність

суспільствознавча компетентність

Запитання 5

Обери усі основні складові СШП:



варіанти відповідей

Систематичність.


Виробництво товару.


Продажі та клієнти.

Соціальна складова.

Дохід та прибуток.

Запитання 6

До ключових кроків для створення соціального шкільного

підприємства не відносяться

варіанти відповідей

Погодження зі шкільною адміністрацією роботи СШП

Створення команди СШП з учнів та вчителів певного закладу освіти

Розроблення бізнес-ідеї для СШП

Пошук та залучення ресурсів, необхідних для закриття розробленої ідеї

Виробництво готового продукту

Запитання 7

Результатом створення команди СШП винятково з учнів певного закладу освіти є

варіанти відповідей

Фото команди

Список учасників команди з описом закріплених ролей

Підписані договори з учнями і посадові

інструкції

Розроблений та підписаний меморандум між школою та учасниками СШП

Розроблена бізнес-модель СШП із фокусом на

вирішення певної соціальної проблеми

Запитання 8

Результатом виробництво готового продукту (товару або послуги) є

варіанти відповідей

Фізично створений товар або детальний опис

алгоритму надання послуги

Наявність цінності у товарі або послузі, які під-

тверджує клієнт

Наявність документів первинного бухгалтерського обліку, звітів для команди, шкільної адміністрації, публічних звітів

Описаний алгоритм залучення ресурсів, потрібних для роботи СШП на систематичній основі

Запитання 9

Якщо Команда СШП створена навколо лідера, то

варіанти відповідей

носієм ідеї, заради якої збираються люди, є одна особа, яка трактує її напрямки її розвитку, відповідає за втілення та підбирає команду. Решта гуртується не стільки навколо ідеї, скільки навколо довіри до людини, у чиї здібності втілити ідею в життя вони вірять.

основою такого СШП є ідея і представники цієї групи можуть мати різні навички та вміння, різні професії, але якщо хтось один залишить цю спільноту, сама ідея не зникне, а надалі гуртуватиме навколо себе.

Запитання 10

Оберіть, якій ролі у команді СШП відповідає процес дослідження ринку, вивчення потреб споживачів та трендів, щоб створювати та продавати товари чи надавати необхідні послуги клієнтам та швидко реагувати на зміни у попиті

варіанти відповідей

Спеціаліст із виробництва

Спеціаліст із маркетингу

Спеціаліст із комунікацій

Спеціаліст із продажів

Запитання 11

Спеціаліст із фінансів СШП виконує наступні процеси

варіанти відповідей

Створює майданчик для продажів (фізичний або онлайн) та безпосередньо здійснює продажі, отримує від покупців кошти.

Аналізує грошові потоки СШП і фінансові результати діяльності, веде записи для бухгалтерії та готує фінансові звіти.

Забезпечує загальну координацію усіх процесів, представляє

інтереси СШП перед адміністрацією школи, звітує та будує стратегію.

Запитання 12

Для ефективного функціонування СШП підприємницька ідея має відповідати таким критеріям:

варіанти відповідей

продукт (товар або послуга) потрібен клієнтам і незадовольняє їхню пот-

ребу (вирішує проблему);

клієнти готові платити за продукт гроші;

команда може виготовити цей продукт, має достатньо знань та вмінь;

команда має необхідні ресурси для виготовлення продукту і не знає,

як їх отримати;

команда може налагодити виробництво продукту та продавати у та-

кій кількості, що це забезпечить дохід, достатній для продовження ді-

яльності.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест