Етапи обслуговування продавця
Яка мета при зустрічі з гостем?
Як діяти продавцю якщо, наявність черги біля ваги у відділі Фрукти і овочі – не більше 3 чоловік.Спостерігаєте, і ви зрозумієте, коли ви потрібні?
Яка базова поведінка відділі прилавкової торгівлі?(виберіть 3 правильних відповіді)
Що повинен знати продавець про гостя?
Виявіть помилки продавця - консультанта?( визначте 3 правильних відповіді)
Визначте вірні дії продавця (виберіть 2 правильні відповіді0
Яка мета презентації та консультації товару?( виберіть 3 правильних відповіді)
Які аргументи в процесі консультації може використовувати продавець?
Алгоритм дій у відділі стелажної торгівлі?
Куда кладуть під час зважування товару на електронних вагах, пакувальний матеріал?
Якщо в процесі обслуговування Гість висловив сумнів (заперечення), які дії продавця?
При роботі із запереченнями гостя неприпустимо?
Алгоритм відповіді на заперечення?
Завершення продажу?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома