Маркетингова політика розподілу

Додано: 28 вересня 2023
Предмет: Економіка
10 запитань
Запитання 1

Збутова політика – це:

варіанти відповідей

а) певна конкретна дія із збування продукції;


б) діяльність фірми щодо планування, реалізації та контролю руху товарів від виробника до кінцевого споживача з метою задоволення потреб споживачів та отримання фірмою прибутку;

в) реалізація товару із отриманням коштів за товар;

г) процес, який забезпечує кінцевий результат – збування або продажу продукції.

Запитання 2

Дистрибуція – це:

варіанти відповідей

а) певна конкретна дія із збування продукції;

б) наявність товару в точках продажу;

в) реалізація товару із отриманням коштів за товар;

г) процес, який забезпечує кінцевий результат – збування або продажу продукції.

Запитання 3

Канал розподілу – це:

варіанти відповідей

а) закупівля товарів для перепродажу;

б) сукупність фірм чи окремих осіб, які беруть на себе право власності на товар чи послугу або сприяють передачі цього права іншим фірмам чи особам на шляху руху товарів від виробника до споживача;

в) набір торгового персоналу, його навчання, контроль над виконання обов’язків, мотивацію, оплату праці, планування і оцінку;

г) рішення про маркетингову логістику.

Запитання 4

Канали розподілу характеризуються:

варіанти відповідей

а) шириною, насиченістю;

б) насиченістю, густиною;

в) густиною, рівнем;

г) рівнем, шириною.

Запитання 5

Рівень каналу розподілу – це:

варіанти відповідей

а) будь-який посередник, який виконує ту чи іншу роботу щодо наближення товару і права власності на нього до кінцевого споживача;

б) загальна кількість посередників, які працюють із товаром підприємства;

в) будь-який інформаційний посередник, який доводить інформацію про товар до споживача;

г) кількість посередників на кожному рівні каналу розподілу.

Запитання 6

Існують такі види каналів розподілу:

варіанти відповідей

а) однопродуктові, багатопродуктові;

б) монолітні, множинні;

в) прямі, змішані;

г) традиційні, нових форматів.

Запитання 7

Прямі канали розподілу – це:

варіанти відповідей

а) канали розподілу, пов’язані із переміщенням товарів і послуг без участі посередницьких організацій;

б) канали, пов’язані із переміщенням товарів і послуг спершу від виробника до незнайомого учасника-посередника, а потім від нього – до споживача;

в) канали розподілу із двома і більше посередниками на одному рівні каналу;

г) канали розподілу із одним посередником на одному рівні каналу.

Запитання 8

Непрямі канали розподілу характеризують:

варіанти відповідей

а) канали розподілу, пов’язані із переміщенням товарів і послуг без участі посередницьких організацій;

б) канали, пов’язані із переміщенням товарів і послуг спершу від виробника до незнайомого учасника-посередника, а потім від нього – до споживача;

в) канали розподілу із двома і більше посередниками на одному рівні каналу;

г) канали розподілу із одним посередником на одному рівні каналу

Запитання 9

Роздрібна торгівля – це:

варіанти відповідей

а) незалежні посередники, які здійснюють розподіл товарів і послуг на нижчі рівні маркетингових каналів з метою отримання прибутку;

б) представництва виробника в регіоні;

в) діяльність, пов’язана з продажем товарів та послуг для їх наступного перепродажу чи комерційного використання;

г) реалізація товарів і послуг кінцевим споживачам, які купують їх для особистого вжитку.

Запитання 10

Оптову торгівлю розуміють як:

варіанти відповідей

а) незалежних посередників, які здійснюють розподіл товарів і послуг на нижчі рівні маркетингових каналів з метою отримання прибутку;

б) представництва виробника в регіоні;

в) діяльність, пов’язану з продажем товарів та послуг для їх наступного перепродажу чи комерційного використання;

г) реалізацію товарів і послуг кінцевим споживачам, які купують їх для особистого вжитку.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест