1. Позначте рядок, усі слова в якому — числівники:
2. Позначте рядок, усі словосполучення в якому утворені правильно:
Б чотири портфеля, п'ять робітників, десятеро хлопців;
В три п'ятих метрів, троє казок, два кошики;
3.Складені порядкові числівники відмінюються так:
Позначте речення, яке потребує редагування:
Позначте речення, яке потребує редагування.
Правильною є відмінкова форма числівника.
В якому реченні означення не відокремлюється (розділові знаки вилучено)
Установіть відповідність між відокремленим членом речення та його прикладом (розділові знаки опущено).
Відокремлений член речення
1 додаток
2 обставина
3 означення
4 прикладка (як різновид означення)
Приклад
А Весняний вітер нетерпляче зітхає оббігаючи узлісся та розвіваючи гілля плакучій березі.
Б Удовина хата була висока світла й дзвінка.
В Небо покрите чорною пеленою здавалося грізним.
Г Прибув мій канівський земляк Середа на ім’я Петро.
Д Нікого тут крім мене й господині.
Вкажіть рядок, в якому всі слова – прислівники:
Вкажіть прислівники вищого ступеня порівняння:
Позначте рядок, у якому всі слова – прислівники, які треба писати через дефіс:
Разом треба писати всі прислівники у варіанті
Виділене слово є прийменником у рядку
Правильно написано всі слова в рядку
У якому реченні допущено помилку під час використання прийменників у та в
Прийменник у на місці пропуску слід уживати в усіх словах рядка
Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у реченні
Відокремленою обставиною можна замінити підрядне речення в рядку
З’ясуйте, який відокремлений член речення є в кожному прикладі.
Відокремлений член речення
1 означення
2 обставина
3 прикладка
4 додаток
Приклад
А Бо коли, закохані в минуле, прокуняєм свій великий час, наша лінь ніколи не розлучить.
Б Буду, мамо горда і вродлива, з тебе дивуватися повік.
В Там, у степу, схрестилися дороги, немов у герці дикому мечі.
Г Не шкодуй добра мені, людині, щастя не жалій моїм літам.
Д Чи винні ми щось комусь у житті, окрім наших батьків?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома