Степенева функція. Графік. Властивості (10-Б)

Додано: 14 грудня 2020
Предмет: Алгебра, 10 клас
Тест виконано: 73 рази
15 запитань
Запитання 1

Чи належить графіку функцій y = 2x2 + 3x + 1 точка А(–1; 0)?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 2

Визначте напрямок гілок параболи функції

y = –0,5x2 + x – 10

варіанти відповідей

вниз

вгору

Запитання 3

Які з функцій є квадратичними?

варіанти відповідей

y = 10 – x2

y = 4x

y = 2x2 + 3x

y = x3 + 5x2 +7

Запитання 4

 Дано f(x) = x2 + 3. Порівняйте f(0) і f(- 1).

варіанти відповідей

Порівняти неможливо

 f(0) = f(- 1)

f(0) > f(- 1)

f(0) < f(- 1)

Запитання 5

Обчисліть.

варіанти відповідей

3

81

34

1

Свій варіант

Запитання 6

Укажіть парну функцію:

варіанти відповідей

у = √ (х-3)

у = х2/(х+1) 

у = -2х2+3

у = 1+3х

Запитання 7

Укажіть область визначення функції, заданої графіком:

варіанти відповідей

[-1;2]

(-1;4)

(-1;2]

[-1;4)

Запитання 8

Укажіть множину значень функції, заданої графіком:

варіанти відповідей

[-1.5;4]

(-1.5;4)

[-4;4]

(-4;4)

Запитання 9

Область визначення функції у=√(х-16)

варіанти відповідей

[4;+∞)

[16;+∞) 

(-∞;4]∪[4;+∞)

(-∞;4]

Запитання 10

Знайдіть нулі функції, заданої графічно.

варіанти відповідей

-2;2

-1;0

-2;3

-1;3

-1;2

Запитання 11

Знайти значення виразу: ∛64 - ∜81

варіанти відповідей

-1

1

2

-2

Запитання 12

Множина всіх значень, яких набуває аргумент - це

варіанти відповідей


область визначення

 множина значень

функція

графік

Запитання 13

При яких значеннях змінної а вираз √а має зміст?

варіанти відповідей

а<0

а≤0


а≠0

а>0

а≥0

Запитання 14

Знайдіть область визначення функції, графік якої зображено на рисунку.  

варіанти відповідей

(—4; 4)

(-3;3)

[—3; 3] 

[—4; 4] 

Запитання 15


Відмітьте всі правильні властивості функції y=x4+1

варіанти відповідей

функція парна

область значень функції - [1;∞)

графіком функції є гіпербола

функція спадає на проміжку (-∞;0]

область визначення (-∞;+∞)

функція зростає на всій області визначення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест