Однаковий звук позначають усі підкреслені букви в реченні:
Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово).
НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами.
(1)Босоніж іду до лісу, зупиняюся, бо далі – (2)болотиста місцевість; навколо (3)бурштинові дерева – це осінь (4)принесла їм таке вбрання; ліворуч – (5)виразний силует, праворуч чисте (6)джерело.
НЕМАЄ орфографічної помилки в рядку:
НЕ потрібна жодна буква на місці пропуску в усіх словах рядка:
Букву е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка:
Подвоєння букв є в усіх словах рядка:
Частку НЕ треба писати окремо з наступний словом у реченні:
Прочитайте уривок (цифра позначає контрольне місце).
Дефіс треба ставити на місці цифр.
Сходо(1)знавець Агатангел Кримський знав шістдесят мов. Учений народився в інтернаціональній родині: батько походив із кримсько(2)татарського роду, а мати – із польсько(3)литовського. У 20-х роках минулого століття він очолював історико(4)філологічний відділ в Українській академії наук, а вже в 30-х – його було усунуто від науково(5)викладацької роботи – він став однією із жертв сталінського терору.
НЕМАЄ орфографічної помилки у варіанті:
Прочитайте речення (цифра позначає контрольне місце).
Над (1)чорнілим лісом (2)томлено (3)кочуються сутінки, вкриваючи собою (4)порожнілу галявину.
Букву З треба писати на місці цифри:
Лексичної помилки НЕМАЄ в реченні:
1. Заповніть пропуски.
Відстань від _____ до нашого _____становить два _____.
1. Заповніть пропуски.
Шановна пані _____, на Вас чекає _____Тбілісі. Приємної подорожі!
Доберіть умову вживання тире в реченні.
Мерехтіли далеко вогники сіл – теплі темні зірки.
З’ясуйте тип речення.
Збігали століття, і якось само собою склалося, що найяскравіші мрії поєдналися з коханням і зорями.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома