Підготовка до ЗНО. Українська мова. 32 питання

Додано: 20 лютого
Предмет: Українська мова, 11 клас
23 запитання
Запитання 1

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень


Бажання співати не полишало його.

варіанти відповідей

Щоб книга побачила світ, величезну роботу зробила Ганна Принц – президент Фонду Бориса Гмирі.

Тільки якщо опануєш вміння володіти своїм голосом, станеш оперним співаком.

Ця цікава книга не лише майбутнім оперним співакам, які мріють пізнати таємниці вокальної майстерності, а й широкому колу читачів.

Коли читаєш записи Гмирі, перед нами постає жива людина.

Професіонали дізнаються, як на багато років зберегти голос.

Запитання 2

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень


Він попросив мене заспівати.                 

варіанти відповідей

Щоб книга побачила світ, величезну роботу зробила Ганна Принц – президент Фонду Бориса Гмирі.

Тільки якщо опануєш вміння володіти своїм голосом, станеш оперним співаком.

Ця цікава книга не лише майбутнім оперним співакам, які мріють пізнати таємниці вокальної майстерності, а й широкому колу читачів.

Коли читаєш записи Гмирі, перед нами постає жива людина.

Професіонали дізнаються, як на багато років зберегти голос.

Запитання 3

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень


Він пішов співати.                                  




варіанти відповідей

Щоб книга побачила світ, величезну роботу зробила Ганна Принц – президент Фонду Бориса Гмирі.

Тільки якщо опануєш вміння володіти своїм голосом, станеш

оперним співаком.

Ця цікава книга не лише майбутнім оперним співакам, які мріють пізнати таємниці вокальної майстерності, а й широкому колу читачів.

Коли читаєш записи Гмирі, перед нами постає жива людина.

Професіонали дізнаються, як на багато років зберегти голос.

Запитання 4

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень


Юний виконавець почав співати, дочекавшись відновлення музики.

варіанти відповідей

Щоб книга побачила світ, величезну роботу зробила Ганна Принц – президент Фонду Бориса Гмирі.

Тільки якщо опануєш вміння володіти своїм голосом, станеш оперним співаком.

Ця цікава книга не лише майбутнім оперним співакам, які мріють пізнати таємниці вокальної майстерності, а й широкому колу читачів.

Коли читаєш записи Гмирі, перед нами постає жива людина.

Професіонали дізнаються, як на багато років зберегти голос.

Запитання 5

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися для збереження здоров’я.       


Складне речення   

варіанти відповідей

Основним джерелом солі, цукру та жиру є харчові продукти, що зазнали технологічного оброблення.

Що вищий рівень фізичної активності, то більше енергії потрібно отримувати з іжею.

Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися, щоб зберегти здоров’я на довгі роки.

Люди живуть довше, коли роблять здоровий вибір харчів.

Картоплю не враховують у рекомендованій кількості овочів, тому її треба споживати так, щоб вона не замінила овочевий раціон.

Запитання 6

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                               

Споживаючи щодня адекватну кількість калорій, ми зменшуємо ризик захворювання.    


Складне речення   

варіанти відповідей

Основним джерелом солі, цукру та жиру є харчові продукти, що зазнали технологічного оброблення.

Що вищий рівень фізичної активності, то більше енергії потрібно отримувати з іжею.

Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися, щоб зберегти здоров’я на довгі роки.

Люди живуть довше, коли роблять здоровий вибір харчів.

Картоплю не враховують у рекомендованій кількості овочів, тому її треба споживати так, щоб вона не замінила овочевий раціон.

Запитання 7

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Уникайте частого споживання харчових продуктів із значним вмістом солі та цукру.  


Складне речення 

варіанти відповідей

Основним джерелом солі, цукру та жиру є харчові продукти, що зазнали технологічного оброблення.

Що вищий рівень фізичної активності, то більше енергії потрібно отримувати з іжею.

Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися, щоб зберегти здоров’я на довгі роки.

Люди живуть довше, коли роблять здоровий вибір харчів.

Картоплю не враховують у рекомендованій кількості овочів, тому її треба споживати так, щоб вона не замінила овочевий раціон.

Запитання 8

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                            

Нормальну вагу розраховують за допомогою уніфікованого показника – індексу маси тіла.


Складне речення 

варіанти відповідей

Основним джерелом солі, цукру та жиру є харчові продукти, що зазнали технологічного оброблення.

Що вищий рівень фізичної активності, то більше енергіїпотрібно отримувати з іжею.

Принципів збалансованого харчування варто дотримуватися, щоб зберегти здоров’я на довгі роки

Люди живуть довше, коли роблять здоровий вибір харчів.

Картоплю не враховують у рекомендованій кількості овочів, тому її треба споживати так, щоб вона не замінила овочевий раціон.

Запитання 9

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Добрі вісті не лежать на місці                             


Складне речення

варіанти відповідей

Перед світом чорніє ніч надворі, і час гасить світло, щоб його день не засоромив своїм промінням.

Мати сита, коли діти не голодні.

Де колосяться жита, в’ється літо золоте.

Будеш, батьку, панувати, поки живуть люди.

Часом Десна розливалася так пишно, що у воді потопало село.

Запитання 10

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

На передовий пункт треба було пробиратися до схід сонця


Складне речення

варіанти відповідей

Перед світом чорніє ніч надворі, і час гасить світло, щоб його день не засоромив своїм промінням.

Мати сита, коли діти не голодні.

Де колосяться жита, в’ється літо золоте.

Будеш, батьку, панувати, поки живуть люди.

Часом Десна розливалася так пишно, що у воді потопало село.

Запитання 11

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Прости мене, згарячу забувся                             


Складне речення

варіанти відповідей

Перед світом чорніє ніч надворі, і час гасить світло, щоб його день не засоромив своїм промінням.

Мати сита, коли діти не голодні.

Де колосяться жита, в’ється літо золоте.

Будеш, батьку, панувати, поки живуть люди.

Часом Десна розливалася так пишно, що у воді потопало село.

Запитання 12

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Ми розгортаємо свої сили для нових атак


Складне речення

варіанти відповідей

Перед світом чорніє ніч надворі, і час гасить світло, щоб його день не засоромив своїм промінням.

Мати сита, коли діти не голодні.

Де колосяться жита, в’ється літо золоте.

Будеш, батьку, панувати, поки живуть люди.

Часом Десна розливалася так пишно, що у воді потопало село.

Запитання 13

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Кличе мати вечеряти. 


Складне речення

варіанти відповідей

Ми дієм залежно від того, яке у нас небо на душі.

Іди, дощику, щоб плодами красувалися сади.

Ми зрушимо гори, якщо силами зберемось.

Пісню треба захищати так, як захищають рідний край.

Вогонь на загаса, бо ти пильнуєш жар.

Запитання 14

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Веселкою моя надія грала.


Складне речення

варіанти відповідей

Ми дієм залежно від того, яке у нас небо на душі.

Іди, дощику, щоб плодами красувалися сади.

Ми зрушимо гори, якщо силами зберемось.

Пісню треба захищати так, як захищають рідний край.

Вогонь на загаса, бо ти пильнуєш жар.

Запитання 15

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Не зоравши, не посієш.


Складне речення

варіанти відповідей

Ми дієм залежно від того, яке у нас небо на душі.

Іди, дощику, щоб плодами красувалися сади.

Ми зрушимо гори, якщо силами зберемось.

Пісню треба захищати так, як захищають рідний край.

Вогонь на загаса, бо ти пильнуєш жар.

Запитання 16

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Учитель навчив нас писати.


Складне речення

варіанти відповідей

Ми дієм залежно від того, яке у нас небо на душі.

Іди, дощику, щоб плодами красувалися сади.

Ми зрушимо гори, якщо силами зберемось.

Пісню треба захищати так, як захищають рідний край.

Вогонь на загаса, бо ти пильнуєш жар.

Запитання 17

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Сяють очі блакитні.


Складне речення

варіанти відповідей

Тільки зрадникам дано волю йти туди, куди їм хочеться.

Повертаймось до шляхів, де батьки ходили.

Пісню захищай так, як захищають рідний край.

І рани Києва вже тим були мої, що пам'ять їх болить.

Люблю людей землі своєї, бо я її син.

Запитання 18

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко. Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Угорі синіла смужечка неба.


Складне речення

варіанти відповідей

Тільки зрадникам дано волю йти туди, куди їм хочеться.

Повертаймось до шляхів, де батьки ходили.

Пісню захищай так, як захищають рідний край.

І рани Києва вже тим були мої, що пам'ять їх болить.

Люблю людей землі своєї, бо я її син.

Запитання 19

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Сестра сумувала за братом, як за мамою.


Складне речення

варіанти відповідей

Тільки зрадникам дано волю йти туди, куди їм хочеться.

Повертаймось до шляхів, де батьки ходили.

Пісню захищай так, як захищають рідний край.

І рани Києва вже тим були мої, що пам'ять їх болить.

Люблю людей землі своєї, бо я її син.

Запитання 20

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

З голоду та холоду і півень не співає.


Складне речення

варіанти відповідей

Тільки зрадникам дано волю йти туди, куди їм хочеться.

Повертаймось до шляхів, де батьки ходили.

Пісню захищай так, як захищають рідний край.

І рани Києва вже тим були мої, що пам'ять їх болить.

Люблю людей землі своєї, бо я її син.

Запитання 21

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Повій вітре опівночі.


Складне речення

варіанти відповідей

Щоб урожаї добрі мати, треба землю обробляти.

Я утверджуюсь, бо я живу!

Де кров текла козацька, трава зеленіє.

Будеш, батьку, панувати, поки живуть люди.

Вертіли пани мужиками, як хотіли того самі.

Запитання 22

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Олесь спросоння не зрозумів запитання.


Складне речення

варіанти відповідей

Щоб урожаї добрі мати, треба землю обробляти.

Я утверджуюсь, бо я живу!

Де кров текла козацька, трава зеленіє.

Будеш, батьку, панувати, поки живуть люди.

Вертіли пани мужиками, як хотіли того самі.

Запитання 23

Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.

Я пишу як? у який спосіб? швидко.

Іван грає так, як? у який спосіб? як його навчили.

Просте речення                                         

Велике дерево поволі росте.


Складне речення

варіанти відповідей

Щоб урожаї добрі мати, треба землю обробляти.

Я утверджуюсь, бо я живу!

Де кров текла козацька, трава зеленіє.

Будеш, батьку, панувати, поки живуть люди.

Вертіли пани мужиками, як хотіли того самі.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест