Укажіть речення, у якому для створення гри слів використане слово, вжите і в прямому, і в переносному значеннях
Укажіть речення, у якому з метою створення гри слів використано омоніми.
Позначте речення, що містить застаріле слово:
Позначте речення, у якому виділене слово вжито в переносному значенні:
Виділене слово вжито в прямому значенні в реченні
Обидва слова, подані в дужках, можливі за змістом у реченні
Синоніми наведено в рядку
Укажіть речення-каламбур, в основу якого покладено пароніми.
Виберіть антонім, яким слід увиразнити думку в прислів’ї Навчання збагачує розум, а лінощі його … .
Укажіть речення, що містить індивідуальний (авторський) неологізм.
Укажіть рядок, усі слова в якому є загальномовними (не авторськими) неологізмами.
Укажіть речення, що містить історизми, мета вживання яких — відтворення колориту давніх часів.
Синонімом до слова головний є
Антонімічну пару вжито в прислів'ї
Позначте пару речень, у яких виділені слова є омонімами:
З поданих у дужках синонімів кожен з варіантів можливий у реченні
Антонімами є слова
Омоніми є в реченні
НЕ є синонімами словá в рядку
Виберіть речення, в якому використано авторський неологізм.
Вкажіть, у якому рядку всі слова є історизмами
Вкажіть рядок, у якому всі слова є загальновживаними.
Вкажіть рядок, у якому всі слова застарілі.
Архаїзм ужито в реченні.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома