Стилістичне використання омонімів, синонімів, паронімів та антонімів. Розрізнення слів близьких за значенням

Додано: 11 березня
Предмет: Українська мова, 11 клас
9 запитань
Запитання 1

Основні стилістичні функції антонімів

варіанти відповідей

Контрастність

Виразність

Підсилення емоційності

Офіційність

Запитання 2

Помилку у вживанні слів-паронімів допущено у рядку

варіанти відповідей

Особистий простір, хронічний гастрит, корисні процедури

Змістова доповідь, чисельні збори, континент людей

Нинішній уряд, ефектне враження, поверхова доповідь

Запитання 3

Омоніми - це спільнокореневі слова

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 4

Визначити антонім до слова "будувати"

варіанти відповідей

Розбудовувати

Споруджувати

Піднімати

Руйнувати

Запитання 5

Фразеологізми можуть вступати в антонімічні та синонімічні відношення?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 6

Доберіть синонім до фразеологізму "рукою подати"

варіанти відповідей

Під самим носом

За тридев'ять земель

На краю світу

Запитання 7

Оберіть рядок, де всі синоніми є абсолютними

варіанти відповідей

Пейзаж - краєвид, юриспруденція - правознавство, аномалія - відхилення

Довгий - далекий, оплески - аплодисменти, мовознавство - лінгвістика

Абетка - азбука, процент - відсоток, хиба - недолік

Запитання 8

Омоніми вжито в рядку

варіанти відповідей

Добрий - злий

Галасливий - крикливий

Пара з чайника - закохана пара

Ефектний чоловік, ефективний засіб

Запитання 9

Оберіть рядок, де всі синоніми є відносними

варіанти відповідей

Талановитий - творчий, видатний - відомий, інтенсифікувати - посилювати

Говорити - лепетати, злий - лихий, довгий - далекий

Екзамен - іспит, неволя - рабство, справедливий - правильний

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест