Стилістичні особливості частин мови

Додано: 29 березня 2021
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 165 разів
12 запитань
Запитання 1

Прийменники записано в рядку

варіанти відповідей

про, понад, я, із-за

край, згідно з, абияк, у

біля, незважаючи на, до, хтось

крім, між, від, для

Запитання 2

Правильно вжито дієслівну форму в реченні


варіанти відповідей

Чи ти дасиш мені олівець?

Стань у центрі кімнати.

Парламент ухвале це рішення.

Давай зустрінемся о шостій.

Ходімте на вулицю.

Запитання 3

Немає помилок у дієслівних формах рядка


варіанти відповідей

колишемо, шлють, хотять

біжать, стелишся, їсиш

мовчимо, відповіси, клеїмо

дуєте, стовбичать, кришуть

будять, гоють, засиплешся

Запитання 4

У реченні «Викладач дуже зрадів, … почув самостійні судження студентів» може бути кожен з названих сполучників, окрім

варіанти відповідей

бо

адже

тобто

оскільки

Запитання 5

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Боляче буває дивитися, як падає зірка. (2) Як/би хотілося запримітити, звідки вона зірвалася й куди мала б упасти спіткнувшись на рівному місці. (3) Дивишся у високий морок, де щойно був залишений слід. (4) Дивишся, вражений, сподіваючись, що не вмерла зірка, що спалахне вона в іншому місці. (5) Про/те ні, не спалахнула. (6) А потім не встигаєш помічати, де й котра зірка зірвалася, полетіла до/низу. (7) Що їх манить туди? (8) Що жене їх стрімкими табунами? (9) Яка непереможна сила старої землі? (10) Чи не та сама сила, що пробуджує в мене любов до неї, що все тримає на цьому світі? (11) Оглянься! (12) Прожиті твої дні летять слідом за тобою, що/миті згасаючи в темряві минулого...


Окремо в цьому тексті треба писати

варіанти відповідей

як/би

про/те

до/низу

що/миті

Запитання 6

Виділене слово є сполучником, і його треба писати разом у реченні

варіанти відповідей

Як/би мені хотілося, щоб літо ніколи не закінчувалося!

Як/би ви прокинулися раніше, то не запізнилися б.

Станьте за/те дерево, у якого розкішна крона.

Поміркуйте про/те , що порадити своїм друзям.

Запитання 7

12. Укажіть рядок, в якому виділені слова записано правильно.


З..леному колоскові співа жайвір колискову: "Рости в землю корін..цями, виповняйся з..ренцями".

Справді, най/більше бага..ство людей - їхній духовний скарб.

Заграй, сив..й Д (д)ніпре, вітрами подми, щоб бачили ми твої хвилі р..вучі.

варіанти відповідей

А. зеленому,корінцями, зеренцями, найбільше, багаство, сивий, Дніпре, ревучі;

Б. зеленому, корінцями, зеренцями, най більше, багатство, сивий, Дніпре, ревучі;

В. зеленому, корінцями, зеренцями, найбільше, багатство, сивий, Дніпре, ревучі;

Г. зеленому, корінцями, зиренцями, найбільше, багатство, сивий, Дніпре, ревучі.

Запитання 8

8. Правильно написано всі займенники в рядку

варіанти відповідей

А. ніщо, будь - який, де - котрий, ніскільки;

Б. будь - що, якийсь, аби - хто, що - небудь;

В. нічий, хто - небудь, де - який, будь - який;

Г. дехто, ніякий, скільки - небудь, абищо.

Запитання 9

Оберіть рядки , в яких всі слова є числівниками.

варіанти відповідей

однобокий, три, дванадцять

по-перше, сотня, одинадцять

три, двадцять шостий, сімнадцять

десятий, двадцять сьомий, чотири

одноголосно, один, двоє

Запитання 10

Оберіть рядки, в яких правильно визначено частину мови.

варіанти відповідей

сімка-прикметник

подвоїти-дієслово

потроїти-числівник

усемеро-числівник

тричі-прислівник

Запитання 11

Скільки самостійних частин мови подано у вислові Ліни Костенко:


Здається ж, люди, все у них людське, але душа ще з дерева не злізла (Ліна Костенко)

варіанти відповідей

6

7

8

9

Запитання 12

Скільки службових частин мови подано у вислові Ліни Костенко:


Здається ж, люди, все у них людське, але душа ще з дерева не злізла (Ліна Костенко)

варіанти відповідей

2

3

4

5

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест