Оберіть варіант заповнення пропусків:
_______, сходи до супермаркет_ й купи ____ ківі.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
_______, не забудь купити в аптеці ________ шампунь і боржомі.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
___________________ вітали Андрія ____ й дякували за результативний удар по _______ на останній хвилині гри.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
____________ Баку далеко за горами, тож героїні довелося подолати ____________ путь.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
Шановний ________ ___________, вітаю Вас із _____ __________.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
Шановний ________ ___________, нарада розпочнеться _____ __________.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
Передайте ________ ___________, що тюль уже __________.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
Майже ____ учні бігали ___________, галасували, тож не відразу почули зауваження _____ __________.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
У пресслужбі Валерія ________ повідомили про ___________ ступінь довіри киян до нього як кандидат_ на посаду _______ голови.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
У ________ проректора ___________ завтра ювілей; тож він запросив нас на _______ день народження.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
В овочевому, що біля ________ , продають _______ кавуни.
Помилку допущено в словосполученні
Оберіть варіант заповнення пропусків:
Передайте ________ ___________, що ______кашне не підходить до її __________.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
У пресслужбі Валерії ________ повідомили про ___________ ступінь довіри киян до неї як кандидат_ на посаду _______ голови.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
Дорога моя ___________, у звіринці мене найбільше __________шимпанзе.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
Шановний ________ ___________, вітаю Вас із _____ __________.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
_______, сходи до супермаркет_ й купи ____ ____авокадо.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
Шановний ______________, будь ласка, упишіть у цю графу ____________ ступінь.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома