Стилістичні особливості частин мови

Додано: 29 березня 2021
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 235 разів
23 запитання
Запитання 1

Скільки службових частин мови подано у вислові Ліни Костенко:


Здається ж, люди, все у них людське, але душа ще з дерева не злізла (Ліна Костенко)

варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 2

Скільки самостійних частин мови подано у вислові Ліни Костенко:


Здається ж, люди, все у них людське, але душа ще з дерева не злізла (Ліна Костенко)

варіанти відповідей

6

7

8

9

Запитання 3

Оберіть рядки , в яких всі слова є числівниками.

варіанти відповідей

однобокий, три, дванадцять

по-перше, сотня, одинадцять

три, двадцять шостий, сімнадцять

десятий, двадцять сьомий, чотири

одноголосно, один, двоє

Запитання 4

Оберіть рядки, в яких правильно визначено частину мови.

варіанти відповідей

сімка-прикметник

подвоїти-дієслово

потроїти-числівник

усемеро-числівник

тричі-прислівник

Запитання 5

8. Правильно написано всі займенники в рядку

варіанти відповідей

А. ніщо, будь - який, де - котрий, ніскільки;

Б. будь - що, якийсь, аби - хто, що - небудь;

В. нічий, хто - небудь, де - який, будь - який;

Г. дехто, ніякий, скільки - небудь, абищо.

Запитання 6

12. Укажіть рядок, в якому виділені слова записано правильно.


З..леному колоскові співа жайвір колискову: "Рости в землю корін..цями, виповняйся з..ренцями".

Справді, най/більше бага..ство людей - їхній духовний скарб.

Заграй, сив..й Д (д)ніпре, вітрами подми, щоб бачили ми твої хвилі р..вучі.

варіанти відповідей

А. зеленому,корінцями, зеренцями, найбільше, багаство, сивий, Дніпре, ревучі;

Б. зеленому, корінцями, зеренцями, най більше, багатство, сивий, Дніпре, ревучі;

В. зеленому, корінцями, зеренцями, найбільше, багатство, сивий, Дніпре, ревучі;

Г. зеленому, корінцями, зиренцями, найбільше, багатство, сивий, Дніпре, ревучі.

Запитання 7

Виділене слово є сполучником, і його треба писати разом у реченні

варіанти відповідей

Як/би мені хотілося, щоб літо ніколи не закінчувалося!

Як/би ви прокинулися раніше, то не запізнилися б.

Станьте за/те дерево, у якого розкішна крона.

Поміркуйте про/те , що порадити своїм друзям.

Запитання 8

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Боляче буває дивитися, як падає зірка. (2) Як/би хотілося запримітити, звідки вона зірвалася й куди мала б упасти спіткнувшись на рівному місці. (3) Дивишся у високий морок, де щойно був залишений слід. (4) Дивишся, вражений, сподіваючись, що не вмерла зірка, що спалахне вона в іншому місці. (5) Про/те ні, не спалахнула. (6) А потім не встигаєш помічати, де й котра зірка зірвалася, полетіла до/низу. (7) Що їх манить туди? (8) Що жене їх стрімкими табунами? (9) Яка непереможна сила старої землі? (10) Чи не та сама сила, що пробуджує в мене любов до неї, що все тримає на цьому світі? (11) Оглянься! (12) Прожиті твої дні летять слідом за тобою, що/миті згасаючи в темряві минулого...


Окремо в цьому тексті треба писати

варіанти відповідей

як/би

про/те

до/низу

що/миті

Запитання 9

У реченні «Викладач дуже зрадів, … почув самостійні судження студентів» може бути кожен з названих сполучників, окрім

варіанти відповідей

бо

адже

тобто

оскільки

Запитання 10

Правильно вжито дієслівну форму в реченні


варіанти відповідей

Чи ти дасиш мені олівець?

Стань у центрі кімнати.

Парламент ухвале це рішення.

Давай зустрінемся о шостій.

Ходімте на вулицю.

Запитання 11

Немає помилок у дієслівних формах рядка


варіанти відповідей

колишемо, шлють, хотять

біжать, стелишся, їсиш

мовчимо, відповіси, клеїмо

дуєте, стовбичать, кришуть

будять, гоють, засиплешся

Запитання 12

Прийменники записано в рядку

варіанти відповідей

про, понад, я, із-за

край, згідно з, абияк, у

біля, незважаючи на, до, хтось

крім, між, від, для

Запитання 13

Зміни приголосних відбувалися при творенні обох прикметників рядка

варіанти відповідей

депутатський,турецький

пекарський,солдатський

господарський,львівський

товариський,козацький

Запитання 14

Помилки в написанні прикметників НЕМАЄ в рядку

варіанти відповідей

кременчуцький,пражський,волзький

студентський,карпатський,парижський

чеський,латиський,запорізький

француський,петербурзький,дрогобицький

Запитання 15

У якому відмінку вжито порядковий числівник у реченні: «Перше ім’я Міккі Мауса – Монтімер»?

  

варіанти відповідей

Називний

.Родовий

.Давальний;

Запитання 16

Третина, половина, чверть – це:

   

варіанти відповідей

Прикметники

 Іменники

.Числівники

Запитання 17

Виділіть речення, яке слід відредагувати

  

варіанти відповідей

    Реве віл на сто гір, на сто кроків, на сто потоків

   

.Що то за птах, що на вісьмох гонах. 

.У сім няньок дитина без носа

Запитання 18

Укажіть рядок, у якому є помилка:

варіанти відповідей

Третього

.Дев’яносто другого

.Дев’яноста другого

Запитання 19

Визначте речення, у якому використано   числівник:

  

варіанти відповідей

.Сьогодні він отримав одиницю

   

Той пенал йому потрібен був,як  п’яте  колесо до возу.   

  

Це було вже не вперше

Запитання 20

3. До одного роду належать обидва іменники рядка

варіанти відповідей

А. Київ, Сибір

Б. рукопис, магістраль

В. ательє, маестро

Г. тюль, путь

Запитання 21

6. У родовому відмінку однини закінчення -а ( -я) мають усі іменники чоловічого роду рядка

варіанти відповідей

А. фонтан, Париж, табун, квітень;

Б. квартал, волейбол, діамант, Крим;

В. сад, вазон, Львів, займенник;

Г. граніт,долар, іменник, автомобіль.

Запитання 22

7. У родовому відмінку однини закінчення -у ( -ю) мають усі іменники чоловічого роду рядка

варіанти відповідей

А. апарат, організм, гриб, спосіб;

Б. трактор, реалізм, нуль, епізод;

В. ясен,метр, лозунг, ситець;

Г. дощ, біль, сюжет, шовк.

Запитання 23

9. Установіть відповідність між іменниками та родами , до яких вони належать.

1. чоловічий

2. жіночий

3. середній

4. спільний


А. Народ, ліс, звір, дятел.

Б. яйце, яблуко, ремесло, слово.

В. замазура, роззява, підлиза, нездара.

Г. совість, липа, горобина, лють.

варіанти відповідей

1 - А, 2 - В, 3 - Г, 4 - Б;

1 - В, 2 - А, 3 - Г, 4 - Б;

1 - А, 2 - Г, 3 - Б, 4 - В;

1 - Г, 2 - Б, 3 - В, 4 - А.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест