Стрес і здоров'я. Конфлікти і здоров'я

Додано: 3 березня
Предмет: Основи здоров’я, 7 клас
10 запитань
Запитання 1

Оберіть визначення стресу.

варіанти відповідей

Подія, що викликає у людини раптове повторне  переживання психологічної травми.


Це ситуація зіткнення протилежних сторін, цінностей, сил, цілей, думок, ідей, інтересів, поглядів.

Це стан психічного і  фізичного напруження, що виникає як реакція організму на зміну внутрішнього чи зовнішнього  середовища.  


Запитання 2

Оберіть фази розвитку стресу, які розташовані в правильному порядку.

варіанти відповідей

Виснаження, опору, тривоги.

Тривоги, опору, виснаження.

Опору, тривоги, виснаження.

Тривоги, виснаження, опору.

Опору, виснаження, тривоги.

Виснаження, тривоги, опору.

Запитання 3

Оберіть всі ФІЗИЧНІ ознаки стресу.

варіанти відповідей

прискорення пульсу (серце аж калатає, вистрибує з грудей);

прискорення дихання (воно стає швидким і уривчастим);

втрата почуття гумору;

тремтіння голосу, рук, колін; 

підвищення кров’яного тиску (приливання крові до м’язів);

холод у животі;

тривога, відчуття небезпеки

різке збільшення кількості гормонів;

Запитання 4

Дистрес - це ...

варіанти відповідей

короткотривалий стрес

хронічний стрес

стрес, який призводить до негативних наслідків здоров'я

стрес, який приносить користь

Запитання 5

Оберіть всі фрази, які демонструють позитивне мислення.

варіанти відповідей

Я обов’язково вирішу цю проблему.

Мені обов’язково щось завадить.

У мене достатньо бажання й волі, щоб це зробити.

У мене нічого не вийде.

Я зумію, зможу, у мене вийде.

Не варто й братися за це, у мене мало сил і можливостей.

У мене погані передчуття.

Я впевнений (впевнена) в собі.

Запитання 6

Оберіть способи подолання стресу.

варіанти відповідей

фізичні вправи

тривала гра на телефоні

раціональне харчування

усамітнення, уникання спілкування з друзями

відпочинок і сон

уміння планувати час і розставляти пріоритети

самокритика та нагнітання тривоги

Запитання 7

Богдан вважає, що якщо він надіслав другу смс, то той має відповісти одразу. Андрій дотримується іншої думки. Він каже, що треба враховувати обставини життя твого друга, який не може швидко написати відповідь. А Богдан ображається, каже, що тоді це не друг.

Визначте, до якого типу конфліктів віднесемо описану ситуацію.

варіанти відповідей

Конфлікт поглядів.

Конфлікт інтересів.

Емоційний конфлікт.

Конфлікт цілей.

Запитання 8

Оберіть типи конфліктів, які відносяться до зовнішніх.

варіанти відповідей

внутрішньоособистісні

міжособистісні

внутрішньогрупові

міжгрупові

Запитання 9

Оберіть етап конфлікту, який ми називаємо ескалацією.

варіанти відповідей

Він настає тоді, коли хоча б один із його учасників починає відчувати дискомфорт у спілкуванні з іншими, критично і недоброзичливо думає про них або уникає контактів із ними.

На цьому етапі сторони відкрито заявляють про свої позиції та висувають вимоги. Вони можуть і не усвідомлювати власних інтересів, не розуміти глибинної суті конфлікту. Сторони часто вдаються до конфліктогенів — слів або дій, що розпалюють конфлікт.

Цей етап можливий у разі його вирішення (досягнення компромісу), згасання конфлікту через втрату зацікавленості учасників до предмета протистояння або відсторонення одного з опонентів.

Відбувається у разі зіткнення двох або більше людей, інтереси чи переконання яких суттєво різняться.

Настає у той момент, коли один з учасників наважується на заяву або погрозу.

Інший у відповідь також починає діяти: захищатися чи нападати.

Запитання 10

Оберіть ознаки конструктивної критики.

варіанти відповідей

Дружелюбний тон, критика виражається відкрито та доброзичливо, без агресії

або образ, виявляється емпатія

Часто обмежується лише виявленням помилок, не пропонуються шляхи їхнього виправлення

Має на меті засудити, образити, висміяти, принизити іншу особу.

Надаються конкретні поради, приклади, пропонується допомога, як покращити ситуацію.

Може бути агресивне висловлювання, відчуватися зневажливість, відсутнє розуміння емоцій і почуттів іншої людини.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест