Технологічні цикли та операції, послідовність їх виконання СПО

Додано: 19 січня 2021
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 87 разів
30 запитань
Запитання 1

Характерною особливістю сучасного готельного обслуговування є … .

варіанти відповідей

централізація реалізації послуг;

децентралізація реалізації послуг;

спеціалізація готельних послуг;

диверсифікація готельних послуг. 

Запитання 2

Які навички називають телемаркетинговими?

варіанти відповідей

Уміння службовця служби бронювання продати готельний номер по телефону.

Уміння службовця служби приймання та обслуговування продати готельний номер.

Уміння бухгалтера продати готельний номер.

Уміння директора продати готельний номер.

Запитання 3

Які варіанти гарантованого резервування є правильними?

варіанти відповідей

Передоплата, кредитна картка, авансовий внесок.

Передоплата, кредитна картка, авансовий внесок, турагент, бронювання юридичними особами. 

Передоплата, кредитна картка, авансовий внесок, турагент, бронювання юридичними особами, підтверджене бронювання.

Передоплата, кредитна картка, авансовий внесок, турагент, туроператор, бронювання юридичними особами. 

Запитання 4

Основні типи бронювання:

варіанти відповідей

підтверджене резервування, гарантоване бронювання, негарантоване бронювання;

гарантоване бронювання, підтверджене резервування;

гарантоване бронювання, негарантоване бронювання.

гарантоване бронювання, підтверджене резервування, без бронювання.

Запитання 5

Вартість резервування номера в готелі становить: 

варіанти відповідей

50% вартості номера

70% вартості номера;

100%вартості номера; 

0% вартості номера. 

Запитання 6

Заявка на бронювання номерів та місць оформляється за формою: 

варіанти відповідей

6 – г;

7 – г;

8 – г;

9 – г.

Запитання 7

Негарантоване бронювання означає, що номер гарантовано закріплено за клієнтом до настання часу ануляції (18.00 год.), в день прибуття.

варіанти відповідей

Так.

Ні.

Можливо.

Іноді.

Запитання 8

Під час резервування номерів термін «ноу-шоу» означає:

варіанти відповідей

клієнт гарантує оплату номера, навіть якщо він ним не скористався, якщо бронювання анульоване відповідно до процедури ануляції замовлень, існуючої в готелі; 

термін використовується при негарантованому бронюванні, коли клієнт забронював номер, але не скористався;

клієнт забронював номер, але не скористався; 

клієнт забронював номер, але ним скористався інший.

Запитання 9

Згідно Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг процедура анулювання поділяється на наступні види:

варіанти відповідей

завчасне анулювання, своєчасне анулювання, пізнє анулювання, неприбуття;

своєчасне анулювання, пізнє анулювання;

своєчасне анулювання, пізнє анулювання, неприбуття;

своєчасне анулювання, пізнє анулювання, неанулювання.

Запитання 10

Режим роботи готелю:

варіанти відповідей

з 8.00 до 18.00.

з 8.00 до 24.00

цілодобовий

цілодобовий але, крім вихідних.

Запитання 11

Ціна номера (місця), вартість додаткових послуг, у т.ч. бронювання, встановлюються: 

варіанти відповідей

ціна номера (місця), вартість додаткових послуг, у т.ч. бронювання, встановлюються державою;

ціна номера (місця), вартість додаткових послуг, у т.ч. бронювання, встановлюються готелем самостійно; 

ціна номера (місця), вартість додаткових послуг, у т.ч. бронювання, встановлюються готелем самостійно, але за згодою органів місцевої влади;

ціна номера (місця), вартість додаткових послуг, у т.ч. бронювання, встановлюються сертифікатом.

Запитання 12

Відповідно до «Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг», єдиною розрахунковою годиною в готелі є:

варіанти відповідей

12.00 год поточної доби за місцевим часом;

14.00 год поточної доби за місцевим часом; 

15.00 год поточної доби за місцевим часом; 

24.00 год поточної доби за місцевим часом.

Запитання 13

При розміщенні дітей віком до 5 років з батьками в одному номері, плата за проживання дітей:

варіанти відповідей

стягується в розмірі 50 % вартості місця в номері;

за згодою адміністратора не стягується; 

взагалі не стягується;

стягується в розмірі 25 % вартості місця в номері.

Запитання 14

Договір про надання основних готельних послуг споживачу вважається укладеним після: 

варіанти відповідей

оформлення документів на проживання (заповнення анкети, реєстрації); 

оформлення документів на проживання (заповнення анкети, реєстрації) та засвідчується тільки розрахунковою квитанцією;

оформлення документів на проживання (заповнення анкети, реєстрації) та засвідчується розрахунковою квитанцією або іншим розрахунковим документом;

оформлення документів на проживання (заповнення анкети, реєстрації) в паспортному столі. 

Запитання 15

Які документи черговому адміністратору необхідно заповнити при поселенні іноземних громадян?

варіанти відповідей

 Форми 1 – г, 3 – г, 5 – г

Форми 2 – г, 4 – г, 6 – г.

Форми 2 – г, 3 – г, 6 – г

Форми 2 – г, 3 – г, 7 – г.

Запитання 16

У кого в готелі зберігається «Книга відгуків та пропозицій»?

варіанти відповідей

У чергового адміністратора.

У консьєржа.

У старшої покоївки.

У директора.

Запитання 17

Які документи черговому адміністратору необхідно заповнити при поселенні громадян України?

варіанти відповідей

Форми 1 – г, 3 – г, 5 – г.

Форми 2 – г, 4 – г, 6 – г

Форми 2 – г, 3 – г, 6 – г.

Форми 2 – г, 3 – г, 7 – г.

Запитання 18

У яких випадках клієнту відмовляють у поселенні?

варіанти відповідей

У випадку дискримінації людей за різними ознаками.

У разі відсутності вільних номерів, нетверезий стан, хуліганська поведінка або небажання оплачувати готельні послуги.

У випадку рекомендацій органів місцевої влади.

У випадку рекомендацій ВТО.

Запитання 19

Ким складається Відомість обліку руху номерів –

форма № 9-г?

варіанти відповідей

 Нічним аудитором.

Черговим адміністратором.

Агентом по бронюванню

Головним бухгалтером.

Запитання 20

Доступ до всіх номерів готелю мають:

варіанти відповідей

менеджер готелю;

технічний працівник за наявності супроводжуючого

покоївка;

служба безпеки готелю

Запитання 21

Найраціональнішим розкладом робочого дня служби прийому і обслуговування є:

варіанти відповідей

денна зміна, нічна зміна

денна зміна, вечірня зміна.

денна зміна, вечірня зміна, нічна зміна

денна зміна, вечірня зміна, нічна зміна, ранішня зміна

Запитання 22

До функцій служби прийому і розміщення входить:

варіанти відповідей

бронювання, реєстрація, розподіл номерів, надання гостям різних інформаційних послуг, стягування плати за проживання, ведення необхідної документації;

реєстрація, надання гостям номеру, стягування плати за проживання, ведення необхідної документації;

бронювання, розподіл номерів, надання гостям різних інформаційних послуг, стягування плати за проживання, ведення необхідної документації;

тільки реєстрація гостя.

Запитання 23

Підбір номерів для броні, фіксація тривалості проживання гостей, перевірка документів при реєстрації, вибір номера клієнту, визначення вартості номера, визначення способу оплати, збір інформації про гостей і номери готелю, збереження ключів від номерів, забезпечення доставки пошти та посилок проживаючих і ін. входить до функцій:

варіанти відповідей

чергового адміністратора;

портьє;

старшої покоївки;

директора готелю.

Запитання 24

На якому рівні зустрічають гостей швейцари?

варіанти відповідей

На неофіційному рівні.

На офіційному рівні.

Взагалі не зустрічають.

Швейцари і гості не пересікаються.

Запитання 25

Чи стягується плата за окреме місце при розміщенні дітей віком від 2 до 12 років?

варіанти відповідей

Так

Ні.

Іноді.

За згодою сторін

Запитання 26

Відповідно до «Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг» оплата за проживання не проводиться при поселенні:

варіанти відповідей

з 12.00 до 18.00; 

з 18.00 до 24.00;

з 24.00 до 12.00;

з 19.00 до 22.00.

Запитання 27

Яку технологічну операцію виконують швейцари та портьє?

варіанти відповідей

«Зустріч гостя».

«Перевірка наявності і чинності документів»

«Реєстрація документів»

«Виселення». 

Запитання 28

Які основні фази готельного циклу?

варіанти відповідей

Прибуття, поселення, виїзд. 

До прибуття, прибуття, розміщення (поселення), виїзд.

До прибуття, прибуття, після прибуття, розміщення (поселення), виїзд.

Прибуття, неприбуття, поселення, виїзд.

Запитання 29

Доставку багажу клієнта в номер здійснює:

варіанти відповідей

швейцар

посильний;

портьє;

адміністратор.

Запитання 30

Управління номерним фондом у готелі здійснює:

варіанти відповідей

агент по бронюванню;

черговий адміністратор;

нічний аудитор;

директор готелю.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест