За походженням виділяють такі види документів:
• вхідні / вихідні
• службові / особисті
• прості / складні
• первинні / вторинні
Стандартна послідовність фраз у зверненні до незнайомої людини може мати таку послідовність:
Від першої особи пишуть такий документ:
Сукупність послідовно об’єднаних змістом і побудованих за правилами мовної системи речень – це:
Вкажіть, відповідно до якої статті українська мова є державною мовою в Україні:
Заява – це:
Автобіографія – це:
Підписує службовий лист переважно:
Починати ділового листа необхідно з:
Документ, який є короткою, стислою характеристикою змісту книги, статті, рукопису тощо, називають:
Документ, який визначає точний перелік запланованих до виконання робіт чи заходів, їх послідовність, обсяг, тимчасові координати керівників та конкретних виконавців, є:
До довідково-інформаційних документів належить:
Офіційно-діловий стиль – це:
Документ, що містить письмове уповноваження когось на виконання певних юридичних дій, називається:
Група реквізитів та їх постійних частин, відтворена на бланку документа як єдиний блок, – це:
Особиста заява оформляється:
За формою автобіографія:
Діловодство – це:
144. Уніфікація документів – це:
Стандартизація документів – це:
Термін – це:
Комунікативна функція мови – функція ..., обміну інформацією
... – офіційний документ, у якому особа власноручно подає опис свого життя та діяльності в хронологічній послідовності
... мова - «це закріплена традицією або законодавством мова, вживання якої обов'язкове в органах державного управління та діловодства, громадських органах та організаціях, на підприємствах, у закладах освіти, науки, культури, у сферах зв'язку та інформатики»
Термін - ... або словосполучення, що позначає поняття спеціальної сфери спілкування в науці, виробництві, техніці, у конкретній галузі знань
Літературна мова - це унормована, регламентована, відшліфована ... існування загальнонародної мови, що обслуговує найрізноманітніші сфери суспільної діяльності людей: державні та громадські установи, пресу, художню літературу, науку, театр, освіту й побут.
Установіть відповідність між словами та їх назвами
1)Пароніми
2)Омоніми
3)Синоніми
4)Антоніми
А) Документу-документа, паперу-папера, каменю-каменя
Б) Серцевий-сердечний, військовий-воєнний, музичний-музикальний
В) Лава-лава, коса-коса, ключ-ключ
Г) Мужній, безстрашний, хоробрий, відчайдушний
Д) Реальний-вигаданий, білий-чорний, правда-брехня
Установіть відповідність між документами і заголовками до них.
1)Наказ
2)Рецензія
3)Протокол
4)Звіт
А) засідання кафедри сучасної української мови Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Б)на підготовлений до друку навчальний посібник С.Шевчук, О.Кабиш, І.Клименко «Українська мова. Комплексна підготовка до тестування»
В)про затвердження Плану дій щодо вдосконалення викладання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у вищих навчальних закладах
Г)про навчально-методичну, науково-дослідну та організаційно-виховну роботу за 2008/2009 навчальний рік доцента кафедри культури української мови Дияк О.В.
Д)про Консультативно-освітній мовний центр Університету ім. М.Драгоманова.
Установіть відповідність між словами та їхнім лексичним значенням
1)Ділянка
2)Питання
3)Дільниця
4)Запитання
А)Словесне звер
Б)Положення, проблема, справа, які потребують вирішення, обговорення, вивчення, дослідження
В)Адміністративно-територіальна або виробнича одиниця
Г)Частина земельної площі, сфера діяльності
Д)Вимога, прохання надати відомості або офіційне роз’яснення зпривожу чогось
Установіть відповідність між словами та їхнім відповідниками
1)Менеджер
2)Інвестиція
3) Маркетинг
4) Менеджмент
А)Керівник
Б)Вкладення
В)управління
Г)організація збуту
Д)посередник
Напишіть тут текст питання на відповідність
1)Засвоювати
2)Освоювати
3)Ознайомити
4)Познайомити
А)Виявляти до кого-небудь, чого-небудь своє ставлення
Б)Сприймати щось нове, робити його звичним для себе
В)Робити придатним для використання, повністю або частково використовувати
Г)Дати певну інформацію, відомості про що-небудь
Д)Налагодити знайомство між незнайомими
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома